سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبر از سریال هیولا ۲ | خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هیولا ۲ + عکس

جدیدترین خبر از سریال هیولا ۲ به کارگردانی مهران مدیری همچنین خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هیولا ۲ به همراه عکس و اطلاعات تکمیلی در اینجا. مهران مدیری خبر از ساخت فصل پنجم دورهمی و هیولا ۲ داد.

بازیگران سریال هیولا ۲
بازیگران سریال هیولا ۲

مهران مدیری کارگردان سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت هایش گفت:  ما دورهمی فصل پنجم را از دو ماه دیگر خواهیم داشت. احتمال ۹۹% هیولای۲ را از همان تایم ها شروع به ساخت خواهیم کرد. همزمان خیلی کار سختی است. تا جایی که بتوانم خودم را هماهنگ می کنم که چند قسمت کنم خودم را تا بتونم به همه این کارها بپردازم.

گفته می شود بازیگران اصلی سریال هیولا در فصل دوم آن نیز حضور خواهند داشت.

هیولا در فصل اول به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران پخش شد. طراح و سرپرست فیلمنامه این سریال، پیمان قاسم‌خانی است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۱۷ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید. پخش این سریال از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ تا ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (دوشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام می‌شد.

هیولا هفتمین همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی بعد از سریال‌هایی همچون پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، گنج مظفر، مرد هزارچهره می‌باشد. داستان این سریال اشاره به اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان دارد و به نقد مناسبات فاسد اقتصادی در صندوق‌های اعتباری می‌پردازد.

هوشنگ معلم ساده و با شرافتی است که به زندگی خود قانع است و چشم‌داشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می‌کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری می‌شود. او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب مال و منال و ثروت بادآورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد. داستان در چند دوره زمانی از قاجار تا به امروز روایت می‌شود.

موضوع سریال هیولا دربارهٔ خانواده‌ای است که از زمان احمدشاه تا حالا می‌خواهند شریف باشند و شریف بمانند. درست مثل نام خانوادگی شان و اسم کوچه ای که در آن زندگی می‌کنند: «شرافت».

اما انگار شریف ماندن این روزها خیلی سخت شده‌است. نه تنها به‌دلیل مشکلات اقتصادی، بلکه به‌دلیل پیدا شدن نسل جدیدی از شرافت که از پدر به جای شریف بودن، آسایش و رفاه می‌خواهند. نسل دههٔ هشتاد و از آن معترض‌تر دههٔ نود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا