کلیپ داغ

واکنش ها به ماجرای عشق ترنج و باباخان در برنامه دعوت + ویدیو

ماجرای عشق ترنج و باباخان در برنامه دعوت ویدیو صحبت های عاشقانه زوج مسن ۷۰ ساله از عشق و زندگی و واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی. استودیوی برنامه «دعوت» سه‌شنبه شب میزبان «نه‌نه ترنج» و «باباخان» بود که داستان عشقشان سوژه فضای مجازی شده بود.

در خلال شیوع بیماری کرونا دوربین عکاسان صحنه‌های بی‌بدلی از زندگی مردم ثبت کرد که برخی از آن‌ها سوژه کاربران فضای مجازی و رسانه‌ها شد. یکی از این عکس‌ها، تصویری از پیرزنی بود که به صورت شوهر سالخورده‌اش، ماسک می‌زد.

«نه‌نه ترنج» همان پیرزن است که می‌گوید: «خدا جوانان را حفظ کند. رژه سربازان را که از تلویزیون می‌بینم، قربان صدقه‌اشان می‌روم و برای سلامتیشان دعا می‌کنم. من که بچه ندارم خدا این‌ها را برای من نگه‌دارد».

ماجرای عشق ترنج و باباخان
ماجرای عشق ترنج و باباخان

«ترنج خانم» ۸۰ ساله از داستان آشنایی و ازدواجشان گفت: «۹ ساله بودم که خاله‌ام من را برای پسرش خواستگاری کرد. خاله گفته بود اگر «باباخان» را بخواهی برایت مهره (به‌جای طلا) می‌آورم. من هم به پدرم گفتم من را شوهر بده و وقتی مخالفت کرد قهر کردم».

«باباخان» که کم‌تر صحبت می‌کرد در توصیف این  عشق ۷۰ ساله می‌گفت: «از او راضی هستم».

«نه‌نه ترنج» که در هر فرصتی دعا می‌کرد و با صداقت ذاتی و شیرینی کلامش برای همه طلب خیر می‌کرد، یادی هم از شهید سردار سلیمانی کرد و فاتحه‌ای خواند. «ترنج خانم» می‌گفت: «داغ سلیمانی کمرمان را شکست».

پایان‌بخش سومین قسمت از «دعوت» لالایی پیرزن ۸۰ ساله‌ای بود که هیچ‌گاه طعم مادر شدن را نچشید.

برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز، اجرا_کارشناسی حجت‌الاسلام محمد برمایی و سردبیری محمد پیوندی هرشب ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا