چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس همسر پوریا پورسرخ | نام همسر پوریا پورسرخ + نکاتی از زندگی شخصی

جدیدترین عکس همسر پوریا پورسرخ به همراه نکاتی از زندگی شخصی و همینطور اطلاعات تکمیلی درباره اسم و نام همسر پوریا پورسرخ را در این مطلب بخوانید. پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون با سریال «وفا» ساخته محمدحسین لطیفی چهره شد. پورسرخ بعد از این سریال پیشنهادان زیادی برای بازی در فیلم ها و سریال ها دریافت کرد. پورسرخ بازیگری را در کلاس های بازیگری امین تاریخ فرار گرفت. او بازیگر مستعدی بود و با اتکا به چهره خود توانست در سینما و تلویزیون رشد کند.

پورسرخ علاقه ای به انتشار اطلاعات و عکس از زندگی خصوصی خود ندارد. او چندی قبل به جرگه متاهلیت پیوست اما عروسی او در سکوت کامل خبری برگزار شد و تنها چند تن از دوستان خیلی نزدیکش در آن جشن حضور پیدا کردند.

رضا عنایتی و پیمان عباسی از دوستان نزدیک پوریا پورسرخ اشخاصی بودند که با انتشار استوری خبر ازدواج وی را تبریک گفتند. چندی بعد پوریا پورسرخ در یک استوری برای اولین بار از همسرش رونمایی کرد. این استوری را در ادامه می بینید :

نام همسر پوریا پورسرخ
نام همسر پوریا پورسرخ

شایعه ازدواج با مهراوه شریفی نیا

این روزها که سریال کیمیا با بازی پوریا پور سرخ و مهراوه شریفی نیا در حال پخش است، شایعه ازدواج پوریا پورسرخ بیشتر از قبل بر سر زبان ها افتاده و هر روز اسمی را کنار اسم پوریا پور سرخ قرار می دهند… اسم هایی که خود پوریا پورسخ از آن ها اظهار بی اطلاعی میکند!

فضای مجازی هم که مملو از شایعات ریز و درشت درباره هنرمندان است. کسی در وب سایت خود خبر ازدواج پوریا را میگذارد یکی در فیسبوک می گوید ازدواج کرده و تمام شده و آن یکی هم در اینستاگرام آرزو میکند مهراوه و پوریا واقعا ازدواج کنند.

پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا در گفتگو با تی وی پلاس در مورد شایعاتی که هول ازدواجش است صحبت کرد وی درپاسخ به این سوال که چرا تا الان که ۳۸ سالش است و هنوز ازدواج نکرده گفت:

ازدواج باید در شرایطش انجام شود و تا موقعیت مناسبی پیش نیاید نباید ازدواج کرد، وی ادامه داد که هر انسان نرمال و طبیعی باید ازدواج کند.

پورسرخ درادامه نسبت به شایعاتی که هول ازدواجش می گویند اظهار داشت: اگر بخواهم ازدواج کنم خبر آن را قایم نمی کنم، مگر از دیوار کسی بالا رفتم که آن را قایم کنم؟ وی درباره خود ادامه داد: نه می گویم دررابطه با ازدواجم خبری هست و نه میگویم درباره ازدواجم خبری نیست هروقت اتفاقی بیافتد به همه خبر میدهم مگر دیگران که ازدواج کرده اند قبل از ازدواج با بوق و کرنا خبر آن را پخش کرده اند؟

وی درپاسخ مجری برنامه که از او درباره مهراوه شریفی نیا و شایعه ازدواج با او پرسید با ناراحتی جواب داد: مهراوه مثل خانواده من میمونه و این حرفا قشنگ نیست…

وی میگوید همیشه از این حرفها که پشت سر من است رنج برده ام. او ادامه داد که کسی که این حرف ها را پشت سر کسی میزند آیا راضی است در مورد خانواده خودش هم همچین حرف هایی گفته شود؟

پور سرخ که در سریال کیمیا با خانم آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا هم بازی است میگوید: خانم حاجیان مانند مادر من است و من نسبت به همه اعضای گروه فیلمبرداری احساس صمیمیت و دوستی میکنم. اینکه وقتی کسی با همکار خود سر یک میز مینشیند و غذا می خورد نباید منجر به ایجاد شایعه شود و شایعه سازان مطمینا خودشان گرفتار این مسئله خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا