اخبار داغسیاسی

علت فوت برادر فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد + جزئیات

علت فوت برادر فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد به همراه جزئیات برادر دکتر فرهاد دژپسند که بود؟ عکس برادر فوت شده وزیر اقتصاد به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت برادر وزیر امور اقتصادی‌ و دارایی را تسلیت گفت.

علت فوت برادر فرهاد دژپسند
علت فوت برادر فرهاد دژپسند

متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب  آقای دکتر فرهاد دژپسند

وزیر محترم اموراقتصادی‌ودارایی

درگذشت برادر بزرگوارتان را به  جناب‌عالی ، خانواده گرامی  و بستگان محترم تسلیت  گفته، از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم مغفور، رحمت واسعه الهی  و برای  بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل  مسألت می کنم .

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی

فرهاد دژپسند (زاده ۱ خرداد ۱۳۴۱ رستمکلای بهشهر) اقتصاددان، مدرس دانشگاه و سیاستمدار ایرانی است، که هم‌اکنون در دولت دوازدهم، بعنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی، همچنین دانشیار دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند.

وی دانش‌آموخته کارشناسی اقتصاد نظری و کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری اقتصاد بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

او در دولت یازدهم معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری بود. دژپسند فعالیت شغلی خود را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آغاز کرد. وی سابقه معاونت امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی را در کارنامه شغلی خود دارا می‌باشد. او در دولت هشتم معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی را برعهده داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا