اخبار داغ

چه چیزهایی همراه با پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی دفن خواهد شد؟ + عکس

در این مطلب، به بیان وسایلی که همراه با شهید سردار قاسم سلیمانی دفن خواهد شد، خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید. براساس اطلاعات به دست آمده، عبای رهبر انقلاب ، انگشتری که حاج قاسم با آن نماز شب می خواند و همچنین تربت کربلا و امضای چند شاهد مبنی بر اینکه حاج قاسم سلیمانی انسان خوبی بوده است از جمله رهبر انقلاب ، سید حسن نصرالله و همچنین عماد مغنیه همراه با سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفن خواهد شد.

وسایلی که همراه با شهید سردار قاسم سلیمانی دفن خواهد شد؛

در انتها لازم به بیان است بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه، پنتاگون به دستور رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ به کاروان قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد اقدام به حمله موشکی نمود که در نتیجه آن فرمانده نیروهای قدس سپاه، سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید. به گفته دولت آمریکا ، این عملیات تدافعی بوده است و به هدف محافظت از نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه صورت گرفته است.

در کارنامه فرماندهی سردار قاسم سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیرو‌های مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. وی در سال ۱۳۸۹ شمسی، موفق به اخذ درجه سرلشکری شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا