کلیپ داغ

ویدیو رپ خوانی محمد صلاح فوتبالیست اعجوبه مصری لیورپول

ویدیو رپ خوانی محمد صلاح فوتبالیست اعجوبه مصری لیورپول همچنین ماجرای خوانندگی محمد صلاح به همراه کلیپی از این بازیگن را در این پست خبری ببینید. محمد صلاح ستاره مسملمن و مصری باشگاه لیورپول انگلستان و بهترین بازیکن قاره آفریقا کیلیپ از خود منتشر کرده که در آن رپ خوانی می کند. البته با توجه به اعتقادات محمد صلاح مضمون این آهنگ رپ در اصطلاح منفی نیست!

 محمد صلاح حامد محروس غالی ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲ در بسیون مصر به دنیا آمد. او بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاه لیورپول است. وی در پست‌های هافبک هجومی و حمله و وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌های المقاولون العرب، بازل، چلسی، فیورنتینا، رم و لیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی در دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.

وی یک فرزند دختر به نام مکه دارد که در سال ۲۰۱۴ متولد شده‌است. صلاح مسلمان است و معمولاً پس از گل زدن سجده می‌کند. تعدادی از هواداران لیورپول شعاری برای وی بر وزن تک‌آهنگ Good Enough ساخته‌اند که در آن خوانده می‌شود اگر او به گل زدن ادامه دهد من نیز مسلمان خواهم شد.

به او توسط هوادارانش و مطبوعات لقب فرعون، و جدیدتر لقب پادشاه مصری توسط هواداران لیورپول داده شده‌است. محمد صلاح، در انتخابات ریاست‌جمهوری مصر در سال ۲۰۱۸ بدون این که جزو کاندیداها باشد، در این انتخابات بیش از یک میلیون رای آورد و حتی آرایش از نامزد نفر دوم بیشتر بوده‌است.

/ویدیو رپ خوانی محمد صلاح

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا