تلویزیون

اسامی بازیگران، خلاصه داستان و معرفی فصل نهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران، خلاصه داستان و معرفی فصل نهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

دوستداران سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) از اواسط مهرماه شاهد پخش فصل نهم این مجموعه خواهند بود. سریالی جذاب با داستانی پرکشش که باعث شده طرفداران زیادی در ساراسر دنیا پیدا کند.

مردگان متحرک؛ مجموعه ای در ژانر ترسناک و علمی-تخیلی از «فرانک دارابونت» است. اولین قسمت این سریال ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰ از کانال AMC پخش شده است. تا کنون ۸ فصل از این سریال عرضه شده و فصل ۹ در راه است. مردگان متحرک، به دلیل داشتن حال و هوای پساآخرالزمانی و زامبی های آدمخوار، طرفداران بسیاری را جذب کرده است. قسمت اول از فصل پنجم این سریال با بیش از ۱۷ میلیون نفر، پربیننده ترین اپیزود سریال در شبکه های کابلی شد.

طرح کلی داستان

کلانتر «ریک گلایمز» در یک ماموریت تیر می خورد و به کما می رود. زمانی که به هوش می آید خود را در شهری ویران و در میان مردگان محرک می یابد. او حالا رهبر بازماندگان است و باید برای بقای خود و دیگران تلاش کند.

خلاصه داستان فصل هشتم سریال مردگان متحرک

«کارل»، پسر نوجوان ریک گلایمز، بعد از نجات ساکنان الکساندریا توسط یک زامبی زخمی شده و می میرد. «ریک» به «مگی»(رهبر هیلتاپ) پناه می برد و برای مبارزه آماده می شود. او مجبور می شود با «نیگان» دست به گریبان شود و در نهایت او را زخمی می کند و شکست می دهد اما تصمیم می گیرد جانش را نجات دهد. ریک که حالا رهبر ناجی ها هم هست؛ تصمیم می گیرد اصلاحات را آغاز کند. از طرفی، گذشتن از جان نیگان، مگی را خشمگین می کند و مگی تصمیم به انجام کارهای پلید و خطرناکی می گیرد.

فضای داستان فصل ۹ سریال مردگان متحرک

۱ سال و نیم از ماجراهای فصل هشتم گذشته است. «ریک گلایمز» در پی برپا کردن تمدن انسانی است. مردم از اسب و سلاح سرد استفاده می کنند و فضای داستان وسترن-گونه می شود. همچنین گروه جدیدی به نام «نجواکننده ها» به سریال اضافه می شوند. آنها افرادی وحشی هستند که گوشت و خون زامبی ها را به خود می مالند و در میان آنها حرکت می کنند.

حواشی فصل ۹

اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک در مصاحبه ای اعلام کرد که فصل ۹، آخرین فصلی است که در این سریال حضور دارد و طرفداران این سریال از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدند.

هالیوود ریپورتر اعلام کرد: شایعه هایی درباره ساخت فصل دهم این سریال به گوش می رسد و ظاهرا قرار است «اندرو لینکلن» از کارگردانان آن باشد.

نظر منتقدان از فصل ۹ The Walking Dead

اد گنزالز(اسلانت مگزین): شاید بینندگان از این وضعیت ناراضی باشند که سریال که سیر داستانش به صورت مدور می گردد و نکاتی که قبلا روشن کرده است را بار دیگر مرور می کند.

پاتریک گومز(اینترتینمنت ویکلی): دنیای مردگان متحرک، هنوز ترسناک و خطرناک است. شخصیت ها هنوز هم می میرند یا خود واقعیشان را نشان می دهند و شخصیت هایی هم هستند که در این میان هنوز هم می خندند و عشق می ورزند.

جف استون(ایندی وایر): ۳ قسمت اول فصل نهم به خوبی تمام فصول گذشته است؛ حتی بهتر. این فصل سعی در آن دارد که همه شخصیت ها را به حرکت وادارد.

 

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران، خلاصه داستان و معرفی فصل نهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا