چهره هاسلبریتی خارجی

سام اصغری شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز در عروسی ۵ میلیون دلاری

عروسی مجلل ۵ میلیون دلاری یک زوج هندی در آنتالیا ترکیه به دلیل دعوای عروس و داماد لغو شد.

بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور آمریکایی قرار بود در این مراسم بخواند. شوهر بریتنی اسپیرز یک مربی بدنساز ایرانی با نام سام اصغری است. اولین فرزند این دو به زودی به دنیا می‌آید.

photo_2018-07-19_11-50-33

بیوگرافی بریتنی جین اسپیرز

بریتنی جین اسپیرز  متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰)خواننده، رقاص، ترانه سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد. اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده‌است.

 

بریتنی نخستین آلبوم خود «عزیزم یک بار دیگر» را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد، که او را به سمت شهرت سوق داد. آهنگ «عزیزم یک بار دیگر» در بیلبورد رتبه اول را کسب کرد. او دومین آلبوم استدیویی خودش را به نام «اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم» در سال ۲۰۰۰ با موفقیت روانه بازار کرد. آلبوم اول و دوم بریتنی جایگاه او را به عنوان یک الگو تثبیت کرد و رکوردهای بسیاری به نام او ثبت شد.

 

در سال ۲۰۰۱ با آلبوم سوم خود به نام «بریتنی» و اجرای نقش اول در فیلم «چهار راه»حوزه فعالیت خود را گسترش داد؛ و در پی آن، در سال ۲۰۰۳ آلبوم چهارم او به نام «داخل محدوده» شامل آهنگ‌های همچون «من در برابر موسیقی» و «زهرآگین» و «هربار»منتشر شد. بعد از انتشار دو آلبوم بسیار موفق و به شهرت رسیدن او، زندگی شخصی و مشکلات بریتنی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. در سال ۲۰۰۷ آلبوم پنچم او به نام «خاموشی»منتشر شد که با استقبال نسبتاً کمی مواجه شد، با این وجود آهنگ‌های مثل «باز هم می‌خوام» و «تکه‌ای از من» موفق بودند. در سال ۲۰۰۸ به خاطر بیماری افسردگی-شیدایی در بیمارستان بستری شد و پس از وقفه‌ای در زندگی حرفه‌ای او، وی در اواخر سال ۲۰۰۸ و هم‌زمان با سالروز تولدش آلبوم ششم خود را به نام سیرک منتشر کرد. تک آهنگ او به نام «زن‌باره» آهنگ شماره یک بیلبورد شد. در سال ۲۰۰۹ او «مجموعه تک‌آهنگ‌ها» را روانه بازار کرد که تک‌آهنگ آن به نام «۳» آهنگ شماره یک در چارت کانادا و آمریکا شد.

 

دو سال بعد بریتنی در فوریه ۲۰۱۱ با انتشار آلبوم هفتم خود بار دیگر قدرت موسیقی خود را به رخ همگان کشید. این آلبوم که زن افسونگر (آلبوم) نام داشت یکی از قدرتمندترین البوم‌های پرنسس پاپ محسوب می‌شود، در این آلبوم از سازهای الکترونیکی بیشتری استفاده شده. اولین آهنگ منتشر شده از این آلبوم به نام «علیه من به کار می‌بری» مقام اول را در بیلبورد ۱۰۰ بدست آورد، آهنگ بعدی که «تا دنیا دنیاست» نام داشت در مقام دوم قرار گرفت و آهنگ بعدی که اسپیرز منتشر کرد ترانه «می خوام برم» بود که جزو ده ترانه برتر قرار گرفت.

 

طبق آمار «گروه زامبا» بریتنی اسپیرز بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در جهان فروش داشته‌است. مؤسسه RIAA رتبه هشتم پرفروش‌ترین هنرمند زن تاریخ موسیقی آمریکا را به او داد؛ ۳۲ میلیون آلبوم در آمریکا به فروش رساند موفقیت او به عنوان خواننده، به او اجازه فعالیت در سایر زمینه‌های هنری را داد. او در سینما و تلویزیون بازیگری کرده، دو جلد کتاب نوشته، همچنین او قرارداد چندین محصول دیگر از قبیل خط تولید عطر خودش (عطر بریتنی) و همچنین در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ خط تولید لباس با طراحی خودش را با کمپانی «کندیز» امضا کرده‌است.

 

بریتنی اسپیرز همچنین بتازگی اقدام به گشودن اولین خط تولید لباس زیر و لباس خواب زنانه کرده‌است. این خط پوشاک بریتنی اسپیرز خودمانی (the intimate Britney Spears) نام دارد و با شراکت کمپانی چنج (CHANGE) که در زمینه لباس زیر زنانه که یک شرکت پیشرو با بیش از ۱۸۰ فروشگاه در سرتاسر جهان می‌باشد انجام می‌گیرد. این مجموعه پوشاک از ۹ سپتامبر در یک رویداد منحصر به فردی با شرکت بریتنی اسپیرز در شهر نیویورک راه اندازیردید و در کشورهای آمریکا و کانادا فروش سراسری آن رکورد خوبی داشت. اسپیرز توسط بیلبورد (Billboard) در لیست هنرمندان دههٔ ۲۰۰۰ نفر هشتم شد. در ژوئن ۲۰۱۰ مجله فوربیز (Forbes) در لیست ۱۰۰ سلبریتی تأثیرگذار در جهان بریتنی اسپیرز را در رتبه ششم قرار داد.

ماجرای ازدواج بریتنی اسپیرز با سام اصغری

بریتنی اسپیرز در ابتدا رابطه‌ای را با خواننده معروف آمریکا جاستین تیمبرلیک در سال ۱۹۹۹ برقرار کرد اما رابطهٔ این دو بیش از سه سال دوام نیاورد و در دسامبر ۲۰۰۲ رابطهٔ این دو به اتمام رسید. اسپیرز به خاطر شهرتش و زندگی شخصیش بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. این موضوع بعد از ازدواج با کوین فردرلین در سال ۲۰۰۴ افزایش یافت. او اولین فرزندش «شان پرستون» در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش «جیدن جیمز» در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد اما کوین فردرلین با خیانت خود به بریتنی به این وصلت نیز خاتمه داد، طلاق این زوج در ماه نوامبر همان سال (۲۰۰۶) به شدت تبلیغ شد و در پی آن بر سر به پذیرفتن سرپرستی پسرهایشان درگیری پیدا کردند. پس از ان بریتنی در سال ۲۰۱۰ با یکی از مدیر برنامه‌های خود به نام «جیسون تراویک» دوست شد اما این رابطه به دلیل نامشخصی در سال ۲۰۱۲ خاتمه یافت. در پی ان اسپیرز یک سال بعد در کلوب شبانه با یکی از دوستان همسر خواهرش به نام (دیوید لوکادو) آشنا می‌شود و وارد رابطه دوستی می‌شوند که با خیانت دیوید این دوستی نیز پایان میابد و بار دیگر بریتنی را می‌رنجاند.

 

بریتنی اسپیرز سپس در سال ۲۰۱۷ با سام اصغری مدلینگ ایرانی دوست شد و هم اکنون نیز در این رابطه عشقی بسر می برند. سموئیل اصغری متولد ۱۳۷۳ خورشیدی در ایران است که سال ١٣٨۶ به اتفاق خانواده به آمریکا مهاجرت کرد، در ضمن وی مربی پرورش‌اندام و بدنسازی و بازیگر کلیپ‌های ویدئو و مدل تبلیغاتی نیز می‌باشد، همچنین چندی پیش در یکی از کلیپ‌های ویدویی برینتی اسپیرز حضور داشته است.

 

او در جوایز ام تی وی سال ۲۰۰۸ موفق شد سه جایزه اصلی، یعنی بهترین خواننده زن، بهترین ویدئو پاپ سال و ویدئو سال را برای تکه‌ای از من برنده شود. بریتنی در سال ۲۰۰۵ برای میوزک ویدئوی زهرآگین جایزه بهترین رقص گرمی را دریافت کرد. موزیک ویدئو زن‌باره در ام تی وی ۲۰۰۹ در سه رشتهٔ بهترین ویدئو پاپ، بهترین ویدئو زن و ویدئو سال نامزد شد که توانست جایزهٔ بهترین ویدئو پاپ سال را از آن خود کند. البته اسپیرز در آن مراسم حضور نداشت.

 

در مراسم جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی ۲۰۱۱ بریتنی «جایزهٔ ویدئوی پیشگام مایکل جکسون» را دریافت کرد. در این مراسم از بریتنی برای ۱۲ سال فعالیت هنری و تأثیرگذاری بر موسیقی پاپ و صنعت موزیک ویدئو تقدیر شد. بریتنی این جایزه را از لیدی گاگا گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا