چهره هاسلبریتی ایرانی

آرمین راد کیست ؟ + شخصیت و نام واقعی آرمین راد | ماجرای دروغ راجع به هک اینستاگرام

آرمین راد کیست ؟ شخصیت و نام واقعی آرمین راد همچنین ماجرای دروغ راجع به هک اینستاگرام از سوی آرمین راد و همچنین علت بازداشت او در این مطلب. آرمین راد شخصی است که پیشتر برخی رسانه های داخلی از موفقیت وی در هک کردن صفحه اینستاگرامی افرادی چون مریم رجوی، رهبر فرقه مجاهدین خلق، مسیح علینژاد و دهها صفحه اینستاگرامی دیگر خبر داده بودند. بعدها مشخص شد که این فرد اساساً هکر نیست و با استفاده از یک سری شگرد ساده خود را به نام هکر به جامعه معرفی کرده است.

شخصیت و نام واقعی آرمین راد
شخصیت و نام واقعی آرمین راد

در بسیاری از صفحات اجتماعی آرمین راد به این گونه معرفی شده : آرمین راد هکر معروف ایرانی کلاه سفید که پیج های بزرگی را در اینستاگرام هک کرده است، آرمین راد هکر نخبه ایرانی می باشد و او متولد سال ۶۵ در لرستان می باشد و هم اکنون ۳۴ سال سن دارد.

نام واقعی آرمین راد

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ خبر رسید که آرمین راد به دلیل کلاهبرداری و برخی فعالیت های غیرقانونی بازداشت شده است. همچنین در این رابطه اعلام شد که نام واقعی او نه آرمین راد بلکه ایوب فروغی راد است و تحصیلات دانشگاهی او نیز نه دکترا بلکه نهم متوسطه است.

تحصیلات آرمین راد

سابقه در مورد تحصیلات آرمین راد شنیده بودیم که مدرک لیسانس شبکه و کامیپوتر زیر شاخه نرم افزار از دانشگاه دارد و از دوران کودکی عاشق کار با کامپیوتر و رایانه بوده است. علاقه آرمین راد به هک و مسائل مربوط به آن تا حدی بود که او ۲۴/۷ مشغول به انجام و یادگیری آن شده است اما اکنون برخی سایت های خبری مدعی اند که آرمین راد تنها دوره متوسطه را به پایان رسانده است و تحصیلات دانشگاهی ندارد

وی با تلاش و هوش زیاد توانست به نابغه هک تبدیل شد و که اکنون یکی از چند هکر نخبه ایرانی محسوب شود که تاکنون بیش از ۲ هزار صفحه اینستاگرام را به دلیل توهین به ایران و اسلام از دسترس خارج کرده است.

درآمد آرمین راد

آرمین راد در مصاحبه اش گفته : درآمد اصلی من از شبکه و برنامه نویسی و از طریق همین تخصصم در امنیت سایت و شبکه مخارج زندگیم می گذرد. من نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارم. بار‌ها گفتم به خون پاک سیدشهدا قسم من یک هزار تومانی بابت هزینه‌هایی که انجام دادم از هیچ سازمانی نگرفتم.

ماجرای خواب آرمین راد

آرمین راد مدعی است که دیدن یک خواب مسیر زندگیش را تغییر کرده است او در این رابطه گفته است : من به علت بیماری چشمی تا مرحله کوری پیش رفتم؛ از امام حسین خواستم که چشمان مرا شفا دهد و بعد از این ماجرا من راهم را عوض کردم قبل از این من خیلی بی تفاوت بودم.

یک حاج آقایی دو سال پیش یه من گفت: آرمین تو استعداد فعالیت در فضای مجازی را داری و می‌توانی با کسانی که به امام حسین و شیعیان توهین می‌کنند برخورد کنی. اول از انجام کار امتنا کردم، اما یک خواب سرنوشت من راعوض کرد.

یک شب خواب دیدم مردم وخیلی تشنه بودم و هرقدر درخواست آب می‌کردم، به من آبی نمی‌دادند یک نفر گفت: مگر تو در دنیا کمک ما کردی که اینجا به تو آب بدهیم؟

از همان جا عهد بستم و گفتم یا امام حسین من از این لحظه هر استعداد و تخصصی که دارم در راه شما و فضای مجازی استفاده می‌کنم و تاکنون بیش از سه هزار صفحه هتاک به اهل بیت و شیعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اینستاگرام بستم.

هک صفحه عرب اسپرت

آرمین راد میگوید برای هک پیج عرب اسپورت شش ماه کار و تلاش کرده است تا توانسیته این پیج را با یک میلیون فالور هم کند او در مورد علت هک کردن این صفحه گفت دلیل این کارم هم آتش زدن پرچم مقدس ایران بود که خیلی به غیرتم برخورد.

او پس از هک این صفحه نوشت : که هیچ وقت برای ایران و ایرانی شاخ نشوید یا علی.

او همچنین مدعی شده که بعد از گذشت چند ماه با هزینه میلیونی و بهترین هکرهای روسی و چینی، نتوانستند صفحه را از دست وی خارج کنند.

هک اینستاگرام ساشا سبحانی

آرمین راد کلیپی در اینستاگرامش منتشر کرد و گفت که اینستاگرام ساشا سبحانی پسر جنجالی وزیر ایران در ونزوئلا را هک کرده است

اینستاگرام آرمین راد

پیج اصلی آرمین راد در اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/BZzIREkFhVF

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا