سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم شیرجه بزرگ + زمان اکران و خلاصه داستان شیرجه بزرگ

اسامی بازیگران فیلم شیرجه بزرگ به همراه زمان اکران و خلاصه داستان شیرجه بزرگ با حضور پگاه آهنگرانی همچنین اطلاعات تکمیلی درباره فیلم در اینجا. با نزدیک شدن به مراحل فنی پایانی فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک‌زاده و بازی پگاه آهنگرانی، از پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد. فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که در حال حاضر مرحله اصلاح رنگ و نور است.

بازیگران فیلم شیرجه بزرگ
بازیگران فیلم شیرجه بزرگ

این فیلم سینمایی که در ژانر جاده ای ساخته شده؛ در شهرهای تهران، گیلان و اطراف مرز ارمنستان فیلمبرداری شده و با پایان مرحله صداگذاری توسط امین شریفی، هم اکنون مراحل پایانی فنی خود را برای اکران های داخلی و خارجی طی می کند.

همچنین طراحی پوستر این فیلم سینمایی را سعید فروتن بر عهده داشته که پیش از این پوستر فیلم های «کله سرخ»، «دختری در میان اتاق» و «ماچ سینمایی» را برای لک زاده طراحی کرده است.

بازیگران

پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی،محمد رضاپور مقدم،زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی، میثم دامن زه، بهزاد دورانی و نوشین کریمی بازیگران «شیرجه بزرگ» هستند.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان «شیرجه بزرگ» آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند.

سایر عوامل

تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان:مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری:هادی معنوی پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس:کریم لک زاده، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

اسامی بازیگران فیلم شیرجه بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا