سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم لباس شخصی + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم لباس شخصی به همراه خلاصه داستان و زمان پخش فیلم لباس شخصی همچنین اطلاعات تکمیلی و نکات خواندنی درباره این فیلم در این مطلب. لباس شخصی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۸ است. موضوع این فیلم عملکرد حزب توده ایران در سال‌های ابتدایی انقلاب ۱۳۵۷ ایران است و در آن شخصیت‌هایی چون نورالدین کیانوری و احسان طبری به تصویر کشیده شده‌اند. این فیلم در بخش نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۸ حضور داشت.

بازیگران فیلم لباس شخصی
بازیگران فیلم لباس شخصی

«لباس شخصی» عنوان اولین فیلم سینمایی بلند امیرعباس ربیعی در مقام کارگردان است ، هرچند که وی تا کنون فیلم سینمایی بلند نساخته اما با فضای هنر و فیلمسازی بیگانه نیست، او قبلا فیلم کوتاه «بعد از ظهر» را کارگردانی کرده است که در هشتمین جشنواره فیلم مردمی عمار جایزه بهترین فیلم را بدست آورده است.

اسامی بازیگران

کیوان محمودنژاد بازیگر سریال تلویزیونی «کلانتر»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «تصمیم نهایی» و… با گریمی متفاوت ایفاگر نقش مهدی پرتوی رئیس سازمان مخفی حزب توده است که نقش اصلی این فیلم سینمایی است و چهره گریم شده کیوان محمودنژاد شباهت زیادی به مهدی پرتوی دارد.

مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، مجید پتکی، میلاد افواج، عماد درویشی، مهیار شاپوری، احمد لشینی، شهاب بهرامی، روزبه رئوفی، کیوان محمود نژاد، نجلا نظریان و ماه‌منیر بیطاری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : بهترین حربه برای ضربه، دوستی است، چون پیچیدگی در سادگی اوست، به لباس شخصی‌ها بیشتر شک کن!

ربیعی کارگردان این سریال در مصاحبه ای در خصوص این فیلم گفته است:

اتمسفر فیلم ما شبیه ماجرای نیمروز است و دهه‌ای را تصویر می کند که راجب به آن فیلم ساخته است. با طراح صحنه و تدوینگر خواستیم به واقعیت دهه ۶۰ خودمان را نزدیک کنیم. دوربین من همیشه روی ریل است اما  دوربین ماجرای نیمروز روی دست است و سبک فیلمسازی من متفاوت است.

وی در پاسخ به سوالی درباره فضاسازی دهه ۶۰ گفت که خیابان انقلاب را ما با لانگ شات گرفتیم والبته بخشی از آن دکور و پرده سبز است. ماشین‌ها هم واقعی و دقیمی است. همینطور وی درباره سوال دیگر ما درباره ایده ساخت فیلم‌های امنیتی  در سال‌‌های اخیر گفت که ژانر سیاسی گونه مورد علاقه من است اما  فعلا سوژه خاصی را در این زمنیه ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا