رپورتاژ آگهی

بهترین برند تخت خواب دو نفره ( + جدول )

رپورتاژ آگهی

اگر دوست دارید از فشار یک روز پر مشغله رها شوید و یک خواب آرامش بخش را تجربه کنید، باید در انتخاب تخت خواب دقت زیادی به خرج دهید. در همین راستا شناخت بهترین برند تخت خواب دو نفره الزامی است.

این تخت‌ها از نظر فیزیکی به صورت استاندارد ساخته می‌شوند و در دراز مدت آرامش بخش هستند و باعث درد کمر، درد ستون فقرات و… نمی‌شوند. شاید خیلی از افراد تصور کنند که برای خرید تخت خواب فقط باید به فاکتور زیبایی دقت داشته باشند و به دنبال تخت خواب دو نفره شیک هستند. اما این موضوع در کنار جنس، ابعاد، کیفیت، متریال و… اهمیت پیدا می‌کند و در وهله اول شما باید از لحاظ کیفی تخت مورد نظر را بررسی کنید.

در ادامه این مطلب بهترین برندهای تخت خواب را به شما معرفی می‌کنیم تا خریدی موفقیت آمیز در این زمینه داشته باشید.

تخت خواب دو نفره ساده

برندهای ایرانی برتر ویژگی‌ها برندهای خارجی برتر ویژگی‌ها
زینو طراحی مدرن، قیمت مناسب ایکیا طراحی ساده و مینیمال
ساحل چوب تنوع بالا بنتلی هوم تولید لوازم خانگی لوکس
رز چوب طراحی سفارشی
گراد چوب مرغوب و طراحی خاص
نیو فیس آپشن‌های کاربردی مثل کشو و جک

چرا برای خرید تخت خواب‌های دو نفره باید بهترین برندها را انتخاب کرد؟

انتخاب بهترین برند تخت خواب دو نفره باعث می‌شود که شما انتخابی ارزشمند انجام دهید. البته منظور از بهترین بودن، فقط ظاهر تخت نبوده بلکه شما باید به سایر فاکتورها دقت کنید و بهترین برند را بشناسید. در ادامه دلایلی که باید به سراغ برندهای مطرح بروید را با هم مرور می‌کنیم.

استفاده از مواد اولیه مرغوب

اولین و مهم‌ترین دلیل برای خرید از بهترین برند تخت خواب دو نفره، مواد اولیه مرغوبی است که در روند تولید استفاده می‌کنند. طبیعتاً هزینه‌ای که بابت خرید بهترین تخت خواب پرداخت می‌کنید، شما را مجاب می‌کند تا استفاده طولانی مدت طی سالیان مداوم از آن داشته باشید. این انتظار چه زمانی برآورده می‌شود؟ زمانی که تولید کننده تخت از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای ساخت تخت خواب استفاده کرده باشد.

معمولاً بهترین برندها این کار را انجام می‌دهند و از متریال مرغوب برای ساخت استفاده می‌کنند. متریال و مواد اولیه مانند: چوب طبیعی، فلز، مصنوعات چوبی و… هر یک کیفیت مرغوب داشته و روی قیمت نهایی محصول اثر می‌گذارند.

ابعاد استاندارد

نکته دوم ابعاد استاندارد است که با ارگونومی بدن مطابقت دارد. امروزه ابعاد اتاق‌ها معمولاً طی یک استاندارد مشخص در نظر گرفته می‌شود و تخت خواب‌های دو نفره مرغوب با این استانداردها و قد معمول انسان‌ها هماهنگ هستند. در صورت تهیه نمونه غیر استاندارد، هنگام چیدمان دکوراسیون یا استفاده طولانی مدت، با مشکل مواجه می‌شوید.

به نقل از چندسو:

شما حداقل ۸ ساعت از ۲۴ ساعت را روی آن سپری خواهید کرد، باید تمامی بدن شما را پوشش دهد و از نظر استفاده برای دو نفر جا دار باشد. همچنین اگر طبق استاندارد و ابعاد مناسب تولید نشود در زمان تهیه تشک مناسب هم دچار مشکل خواهید شد.

آپشن‌های ویژه

بهترین برند تخت خواب دو نفره، آپشن‌های بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. زیرا طراحان ماهر فرایند طراحی و تولید تخت خواب را انجام می‌دهند که این موضوع باعث شده تا تخت خواب ظاهر مدرن و شیک داشته باشد و کاملا جمع و جور باشد و فضای زیادی از خانه‌های آپارتمانی را اشغال نکند. برخی از تخت خواب‌های جدید دارای کتابخانه، کشو، قفسه‌های زیرین، پاف و… هستند که هر یک آپشن‌های جذابی به شمار می‌آیند. تمام تخت‌های عرضه شده در سایت آف دکور از این ویژگی‌ها بهره می‌برند و محصول بهترین برندها هستند.

معرفی بهترین برند تخت خواب دو نفره ایرانی

برندهای ایرانی معتبری وجود دارند که با کیفیت ترین تخت خواب‌ها را تولید می‌کنند و به علت ایرانی بودن، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. انواع این برندها و تولید کنندگان در سایت آف دکور به مخاطبان معرفی می‌شوند. در ادامه این برندها را بررسی می‌کنیم؛

زینو

از جمله برندهایی است که انواع مختلف تخت خواب‌های دونفره را با طراحی جدید و کاملاً امروزی با مواد اولیه مرغوب تولید می‌کند. در کنار این موارد قیمت بسیار مناسبی نیز دارد که می‌توانید خریدتان را به آسانی از طریق این برند انجام دهید.

ساحل چوب

برند دوم ایرانی که در رده بهترین برندهای تخت خواب دو نفره قرار می‌گیرد، ساحل چوب است. این برند انواع تخت خواب‌ها را به صورت متنوع یعنی مدرن، ساده، کلاسیک و… تولید می‌کند که تنوع بالا و کیفیت بالا در محصولات ساحل چوب توجه اکثر کاربران را به خود جلب کرده است.

تخت خواب دو نفره مینیمال

رز چوب

یکی دیگر از بهترین تولید کننده‌های تخت خواب دو نفره رز چوب است. شما می‌توانید تخت خواب مورد نظرتان را از بین محصولات متنوع آن انتخاب کنید. این برند امکان طراحی سفارشی تخت خواب را نیز دارد.

گراد

یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی در زمینه سرویس خواب، برند گراد است که سابقه طولانی در این زمینه داشته و توانسته که طی این سال‌ها رضایت مشتریان خود را جلب کند. اکثر محصولات این برند از چوب مرغوب تهیه شده و دارای سبک منحصر به فرد در طراحی هستند.

نیو فیس

تخت خواب‌های نیو فیس از جمله محصولاتی می‌باشند که تحولی جذاب در کالای خواب ایجاد کرده‌اند. معمولا این تخت خواب‌ها طراحی خاص خود را داشته و کاملاً کاربردی هستند. برای مثال؛ کشو در بخش پایینی تخت خواب، استفاده از جک برای تخت و… از جمله آپشن‌های تخت خواب‌های نیوفیس به شمار می‌آیند.

کارا

تخت خواب‌های تولیدی کارا چوب به طور کلی جنس ام دی اف دارند. اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تنوع بالا در مدل و رنگ نیز هستند که این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید هر تختی که دوست دارید را انتخاب کنید.

چوب تقوی

برند چوب تقوی انواع تخت‌های مدرن و نئوکلاسیک را تولید می‌کند. وجود تاج بلند و خطوط ظریف روی تاج برخی از مدل‌های چوب تقوی باعث زیبایی ظاهر آن‌ها شده است. تخت خواب‌های تولید شده توسط این برند دارای میز آرایش و پاتختی با طرح یکسان هستند.

سنجاق

اگر به طرح‌های کلاسیک و نئوکلاسیک علاقه دارید و دوست دارید که تخت شما سرشار از جزئیات جذاب و دیدنی باشد، می‌توانید به سراغ برند سنجاق بروید. تخت‌های این برند طراحی نئوکلاسیک و کلاسیک داشته و دارای تاج بلند، زیبا و فرم منحنی هستند. نمونه‌های نئوکلاسیک لمسه کوبی شده برند سنجاق بسیار پرفروش می‌باشند.

تخت خواب دو نفره کلاسیک

معرفی بهترین برند تخت خواب دونفره خارجی

علاوه بر برندهای معتبر ایرانی، برخی از برندهای خارجی نیز انواع تخت خواب باکیفیت و زیبا را تولید می‌کنند. البته قیمت این موارد نسبتا بالا هستند و تا حد امکان توصیه می‌کنیم تخت خواب های دو نفره باکیفیت ایرانی را در اولویت قرار دهید.

ایکیا IKEA

برند ایکیا که متعلق به کشور سوئد می‌باشد، تولید کننده انواع لوازم خانگی و سرویس خواب است که به عنوان بهترین برند تخت خواب دو نفره در جهان شناخته می‌شود. هدف اصلی این برند، سادگی است و همین موضوع باعث شده تا محصولات خود را به صورت کاملا ساده و مینیمال تولید کند.

بنتلی هوم Bentley Home

شاید جالب باشد اما باید بدانید که برند بنتلی یک برند خودروسازی موفق است که توانسته در زمینه تولید لوازم خانگی نیز به موفقیت برسد و انواع سرویس چوب و مبلمان را در سطح کیفی بالا تولید می‌کند.

همچنین به نقل از خواب شاپ:

انزو از برندهای معروف گروه یاتاش بوده که علاوه بر تیم طراحی بزرگ خود, با شرکت‌های طراحی معتبر در سراسر جهان نیز همکاری می‌کند تا محصولات خود از اتاق غذاخوری گرفته تا سرویس مبلمان اتاق خواب را با طراحی شیک, مدرن و کاربردی ارائه دهد.

کلام پایانی

سعی کردیم در این مطلب شما را با انواع برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده سرویس خواب آشنا کنیم تا بهترین برند تخت خواب دو نفره را بشناسید و بتوانید خریدتان را با آگاهی انجام دهید. این برندها همواره از متریال مرغوب و طراحی منحصر به فرد بهره می‌برند تا فرآیند تولید با موفقیت انجام شود. در نتیجه با خرید از بهترین برندها، می‌توانید تا سال‌های سال و در مدت زمان طولانی، از سرویس تخت خواب خود استفاده داشته باشید. بدون اینکه آسیب ببیند یا کهنه شود!

برخی از برندهای ایرانی مانند: رز چوب، چوب تقوی، کارا، نیو فیس، گراد، ساحل چوب، زینو و… هستند که به عنوان بهترین برند تخت خواب دو نفره شناخته می‌شوند. شما با مراجعه به سایت آف دکور (offdecor) می‌توانید انواع این برندها را مشاهده کرده و در نهایت تخت خواب دو نفره مورد نظرتان را با قیمت تولیدی، کیفیت مرغوب و ظاهر زیبا خریداری کنید.

معرفی آف دکور

مجموعه آف دکور، انواع تولیدکنندگان و برندهای معتبر در حوزه سرویس چوب اعم از مبلمان، تخت، میز ناهار خوری، آینه کنسول و… را به شما معرفی می‌کند. جهت خرید به صورت اینترنتی و غیر حضوری می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه داشته باشید. جهت بازدید حضوری نیز با شماره ۰۲۱۲۲۹۵۹۴۴۰ ارتباط برقرار کرده و به آدرس جاجرود، بازار مبل کمرد بالاتر از ورودی باغک، فروشگاه آف دکور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا