چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی حبیب نورماگومدوف؛ فایتر رزمی کار MMA و رکوردشکن مسابقات UFC+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی حبیب نورماگومدوف؛ فایتر رزمی کار MMA و رکوردشکن مسابقات UFC+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حبیب عبدالمنافُویچ نورماگومدوف (نورمحمّدُف)  ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۸ در ماخاچ قلعه جمهوری داغستان روسیه به دنیا آمد. نورماگومدوف ورزشکار، رزمی کار حرفه‌ای و قهرمان سبک‌وزن هنرهای رزمی ترکیبی یواف‌سی است.

مبارزات حبیب نورماگومدوف آمیزه ای از ضربات مشت، فنون کشتی و جودو است. او در ورزش‌های سامبو، کشتی آزاد، جودو و کیک‌بوکسینگ مهارت دارد و در رشته سامبو دو بار قهرمان جهان شده‌است. کشتی حرفه ای را در نزد ساجید ساجیدوف مربی کشتی و قهرمان کشتی اسبق روس فراگرفته است. مهارت‌های حبیب در این رشته‌ها و همچنین توانایی بالای وی باعث شده تا در حین مسابقات حریفانش را در حالت کلینچ بسیار آزار دهد.

حبیب یکی از بهترین مبارزان یواف‌سی است و یکی از طولانی‌ترین رکوردهای این رشته را دارد. وی تاکنون ۲۶ مبارزه بدون شکست را پشت سر گذاشته‌است که طولانی‌ترین رکورد مبارزه بدون شکست در تاریخ مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی است.

نورماگومدوف در رویداد یو اف سی ۲۱۹ در مقابل ادسون باربوزا فایتر سرشناس برزیلی قرار گرفت، که در نهایت موفق شد با رأی متحد داوران پیروز شود و بیست و پنجمین مبارزه بدون شکست خود را در دنیای MMA به ثبت رساند.

وی در ۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۴ مهر ۹۷) در یکی از جذاب‌ترین مسابقات یواف‌سی مبارزه ای را با کانر مک‌گرگور مبارز مطرح و قهرمان یواف‌سی در پیش دارد که موجب جنجال‌های بسیار شده‌است.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی حبیب نورماگومدوف؛ فایتر رزمی کار MMA و رکوردشکن مسابقات UFC+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. من فقط از یک چیز حبیب خوشم میاد،اونم اینه که کشتی گیر ازاده و کشتی ازاد یکی از پرکاربرد ترین و حرفه ایی ترین ورزشهای رزمیه و همانطور که میبینید در مسابقات ام ام ای حبیب مستقیم میره و حریفشو زمین میزنه.

    1. کشتی آزاد یک ورزش پرکاربرده و اکثر نیرو های نظامی مانندFBI,NOPOو… ورزش کشتی را آموزش میبینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا