سینماسینمای‌جهان

تیزر تبلیغاتی فیلم «جنگ» در توئیتر غوغا کرد

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : سال‌هاست که سینما دوستان منتظر همکاری مشترک دو ستاره بی نظیر بالیوود، ریتیک روشن و تایگر شروف هستند. تایگر شروف از بدو ورودش یه سینما اظهار داشت که از کودکی عاشق ریتیک روشن بوده و ریتیک همیشه الگویش بوده است و بی صبرانه منتظر همکاری با او خواهد بود.  درنهایت سیدارت آناند فیلمساز مطرح بالیوود سال گذشته این آرزو را برآورده کرد. البته ریتیک هم به تازگی عنوان کرده که تنها تایگر شروف قدرت رویارویی با او را دارد.

فیلم جنگ

چند روزی است که تیزر تبلیغاتی این فیلم مهیج اکشن به نام « War» (جنگ) در فضای مجازی منتشر شده و تقابل ریتیک و تایگر مخاطبین را به وجد آورده است. این فیلم اولین فیلمی که در قطب شمال فیلمبرداری شده است.

صحنه‌های تعقیب و گریز با ماشین با سرعت بالا در فنلاند فیلمبرداری شده است. سیدارت آناند کارگردان این فیلم متفاوت می‌گوید: « ما از ابتدا هدف مشخصی داشتیم و می‌خواستیم برای مخاطبین سینمای هند یک فیلم اکشنی بسازیم که قبلا ندیده باشند. ما در این فیلم صحنه های تعقیب و گریز بسیار مهیجی میان ریتیک و تایگر  با ماشین داریم که قعطا پمپاژ کننده آدرنالین برای مخاطب خواهد بود و کاملا روی یخ فیلمبرداری شده است و این بخش از کار در فنلاند فیلمبرداری شده و به ما اطلاع دادند که فیلم ما اولین فیلمی در سطح جهان است که صحنه‌های اکشن آن در این مقیاس روی سطح یخی فیلمبرداری می‌شود. ریتیک و تایگر هر دو برای این فیلم به واقع موانع مرگباری را پشت سر گذاشتند. این سکانس ها واقعا پرخطر و ریسک پذیر بودند اما چون به لحاظ بصری جذاب بود ما این خطر را پذیرفتیم.»

کارگردان اکشن کار هالیوودی، پول جنینگز که تجاربه فعالیت در فیل‌های اکشن هالیوودی بسیاری مانند «Jack Reacher» با بازی تام کروز  و سریال «تاج و تخت» را دارد طراح این صحنه‌های اکشن روی یخ می‌باشد.

فیلم هندی «جنگ» بزرگترین فیلم اکشن سال ۲۰۱۹ بالیوود خواهد بود که رویارویی و تقابل دو سوپراستار پرطرفدار بالیوود را به نمایش خواهد گذاشت. ریتیک روشن و تایگر شروف هر دو در اجرای حرکات موزون بی نظیر هستند و جز بازیگران اکشن کار بالیوود به شمار می‌روند که از پس ایفای این گونه نقش ها به خوبی برمی‌آیند.  این فیلم دوم اکتبر نمایش داده خواهد شد. وانی کاپور بازیگر فیلم «بی فکر» بازیگر زن این فیلم است. کمپانی بزرگ یاش راج فیلمز کار تهیه و تولید این فیلم را انجام داده است.

ریتیک روشن در حال حاضر بیوفیلم «سوپر۳۰» را روی پرده سینماها دارد که توانسته فروشی قابل قبولی داشته باشد. این فیلم درمورد زندگی یک ریاضی دان هندی است و گفته می‌شود به خاطر آموزنده بودن داستان این فیلم در برخی از شهرها همچون، بیهار، مالیات از روی این فیلم برداشته شده است. ریتیک روشن در این فیلم چهره‌ای ساده و بی هیچ جذابیت ظاهری دارد درحالیکه در فیلم «جنگ»  مخاطبین دوباره عضلات سیکس پک و چهره جذاب و استار طوری‌اش وی را خواهند دید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا