اخبار داغ

جزئیات تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در سنندج+ آمار کشته شدگان و علت تصادف

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جزئیات تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در سنندج+ آمار کشته شدگان و علت تصادف

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برخورد یک تانکر حامل سوخت با اتوبوس ساعاتی پیش در سنندج چند کشته وزخمی برجای گذاشت. تانکر حامل سوخت که از بلوار دکتر حسینی به سمت پایین در حال حرکت بود با یک دستگاه اتوبوس برخورد و بعد از انفجار موجب کشته شدن چندین نفر شد.

یکی از رانندگان اتوبوس دچار سانحه تصادف سنندج گفت: در زمان وقوع سانحه تصادف اتوبوس ۱۷ سرنشین داشت که ۱۴ مسافر، ۲ راننده و یک شاگرد راننده سرنشین اتوبوس بودیم و تنها دو نفر نجات پیدا کردند و ۱۵ نفر جان باختند. برخی از منابع تایید کرده اند تعداد کشته شدگان این حادثه به ۳۰ نفر رسیده است.

چیاکو کریمی یکی از دو راننده اتوبوس که در این حادثه جان سالم به در برده است، اظهار کرد: اتوبوس برای سوار کردن مسافر پشت یک دستگاه وانت توقف کرد که ناگهان همزمان با برخورد تانکر با اتوبوس صدای انفجار بلند شد و تانکر و اتوبوس به صورت همزمان دچار حریق شدند.

وی تصریح کرد: من جلوی در ایستاده بودم به محض انفجار از اتوبوس بیرون پریدم وضعیت واقعا وحشتناکی بود و چیز دیگری بخاطر ندارم.

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جزئیات تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در سنندج+ آمار کشته شدگان و علت تصادف

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا