چهره هاسلبریتی ایرانی

درخواست علی نصیریان در روزهای کرونایی

درخواست علی نصیریان در روزهای کرونایی به همراه جدیدترین مصاحبه علی نصیریان در خصوص وضعیتش در روزهای شیوع کرونا را اینجا بخوانید. بازیگر پیشکسوت سریال «شهرزاد» با بیان این که برای کمک به کادر درمان بیشتر در خانه بمانیم، گفت: پروژه سینمایی یا تلویزیونی با بازی بنده که به دلیل کرونا نیمه کار مانده باشد، ندارم و در حال حاضر در خانه کتاب می‌خوانم.

درخواست علی نصیریان
درخواست علی نصیریان

علی نصیریان درباره فعالیت‌های خود در این روزهای کرونایی، اظهار داشت: با توجه به توصیه پزشکان و برای کمک به کادر درمان هر چقدر امکان بیشتر در خانه ماندن را داشته باشیم و رعایت کنیم، بهتر است.

وی با بیان اینکه «هیچ پروژه سینمایی یا تلویزیونی که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا نیمه‌کاره مانده باشد، ندارم و در این ایام کرونا کاملا در منزل قرنطینه هستم، گفت: امیدوارم مردم رعایت کنند و تا بهتر شدن شرایط، کمتر دچار مشکلات، بیماری‌ها و متاسفانه مرگ و میر شویم.

نصریان گفت: از مردم عزیزمان می خواهم تا با رعایت فاصله‌های اجتماعی و استفاده از ماسک که این روزها بارها و بارها تذکر داده می‌شود به بهتر شدن شرایط کشورمان کمک کنند.

بازیگر فیلم سینمایی مسخره باز ادامه داد: از شنیدن اخبار درگذشت همکارانم و مردم عزیز کشورمان به واسطه ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا آزرده خاطر هستم، امیدوارم هر چه زودتر شر این ویروس کرونا از جامعه و کل دنیا پاک شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا