اخبار داغ

رابطه جنسی مرد شیطان صفت با ۷ دختر در حمام!+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

رابطه جنسی مرد شیطان صفت با ۷ دختر در حمام!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

به نقل از راشاتودی، پلیس روسیه اعلام کرد هفت مورد شکایت از دخترانی دریافت کرده که گفته‌اند به خاطر ابراز علاقه دروغین یک جوان، اموال خود را از دست داده‌اند.

 

این دختران که همگی بالای ۲۷ سال دارند، از مردی شکایت کرده‌اند که برای شماری از مالباختگان، خود را «کازنتسف» و برای برخی دیگر خود را «آلبرت» معرفی کرده بود.

طبق اعلام سخنگوی وزارت کشور روسیه، مرد کلاهبردار در ملاقات با دختران، خود را تاجری شناخته‌شده و کارشناس ساخت و ساز معرفی می‌کرد. وی به دختران می‌گفته همسرش را از دست داده و اکنون به دنبال شریک جدیدی برای زندگی است.

برقراری رابطه جنسی مردی دروغین با دختران جوان

بر اساس شکایات مالباختگان، آنها پس از چندین ملاقات در عشق دروغین او گرفتار می‌شدند و او می‌توانست با اعتمادی که به دست آورده بود به آپارتمان آنها رفته و پس از حمام کردن با آنان در حالی که دختر جوان سرگرم بود وی اموال آنها را سرقت می کرد.

در یکی از این موارد، یکی از شاکیان این پرونده، سیصد هزار روبل (۴۴۰۰ دلار) از بانک وام گرفته بود تا آپارتمان خود را بازسازی کند و فرد کلاهبردار به این دختر وعده داد تا به او در این خصوص کمک کند؛ اما پس از گرفتن پول ناپدید شد و قربانی بدون یافتن شریک زندگی آینده خود، پول بازسازی خانه‌اش را نیز از دست داد و بدهکار بانک شد.

پلیس روسیه تصویر مظنون را منتشر کرده تا شاید بتواند او را پیش از آنکه با وعده ازدواج از فرد دیگری کلاهبرداری کند، دستگیر کند.

این پست توسط بخش اخبار حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

رابطه جنسی مرد شیطان صفت با ۷ دختر در حمام!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا