اخبار داغ

زن صیغه‌ای زندگی ام را به نابودی کشاند

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

زن صیغه‌ای زندگی ام را به نابودی کشاند

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دادگاه خانواده

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

زن جوان به کارشناس اجتماعی کلانتری سجاد مشهد گفت: ارتباط  پنهانی همسر خیانتکارم با زن صیغه‌ای زندگی‌ام را از هم پاشید.

زن جوان در حالی که فریاد می زد «فرهاد» غرورم را شکست و مرا در میان بستگانم سرافکنده کرد،  پدرم از وضعیت مالی خوبی برخوردار بود به طوری که من و دو برادرم از هر نوع امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار بودیم.

در این میان پدر و مادرم به خاطر این که تک دختر خانواده بودم توجه خاصی به من داشتند و هر چیزی را که اراده می‌کردم برایم فراهم می‌آوردند. سال های نوجوانی و جوانی را با محبت های بی دریغ پدر و مادرم طی می کردم تا این که پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، خانواده فرهاد به خواستگاریم آمدند و ما با یکدیگر ازدواج کردیم.

 

شکنجه روحی شدم!

با آن که فرهاد در مقطع دکتری تحصیل می کرد، اما از نظر اقتصادی، او و خانواده‌اش در سطح تقریبا متوسط قرار داشتند. با وجود این، وقتی پدرم متوجه شد که فرهاد با پشتکار و همت خودش به تحصیلات عالیه ادامه می دهد و ظاهری آرام و ساده دارد، او را شایسته برخورداری از بهترین امکانات دانست و با ازدواج ما موافقت کرد.این گونه بود که من و فرهاد به عقد یکدیگر در آمدیم. از همان آغاز دوران نامزدی مان، پدرم از نظر مالی کمک های زیادی به ما می کرد به طوری که علاوه بر خواسته ها و نیازهای من، همه احتیاجات و لوازم موردنیاز فرهاد را تأمین می کرد. زمانی که تصمیم گرفتیم زندگی مشترکمان را شروع کنیم، پدرم یک واحد آپارتمانی در بهترین نقطه شهر را به نام من سند زد تا در منزل اجاره ای زندگی نکنیم. بدین ترتیب زندگی مشترک من و فرهاد در زیر یک سقف شروع شد اما طولی نکشید که ورق برگشت و رفتارهای فرهاد به کلی تغییر کرد و او دیگر شب ها دیر به منزل می آمد و با کنایه ها و سخنان زشتش مرا دل آزرده می کرد. او مدام با تلفن همراهش سرگرم بود و با رفتارهای مشکوکش مرا عذاب می داد.

 

پای زن غریبه در میان بود

اختلافات ما از آنجا آغاز شد که پدر و مادرم هر بار به خانه ما می آمدند هدایای گران قیمتی برای من می خریدند، فرهاد اگرچه نزد آن ها ظاهر محترمانه اش را حفظ می کرد اما با رفتن پدر و مادرم چهره دیگرش را نشان می داد و با سر و صدا و فحاشی از من می خواست که دیگر آن ها را به منزلم دعوت نکنم. اگرچه تحمل رفتارهای فرهاد برایم سخت بود اما گلایه ای نزد پدرم نمی کردم تا این که فهمیدم او با زن دیگری ارتباط دارد. آن شب به خاطر همین موضوع به مشاجره پرداختیم تا جایی که فرهاد مرا کتک زد، من هم با حالت قهر به منزل پدرم رفتم و همه چیز را برایش بازگو کردم. پدرم که این حرف ها را شنید با پدر فرهاد تماس گرفت تا راه حلی پیدا کند اما وقتی پدرشوهرم مدعی شد این موضوعات به او ارتباطی ندارد، دست مرا گرفت و به خانه ام برد تا وسایل شخصی ام را بردارم.

 

وضعیت زننده زن صیغه‌ای

در این هنگام زن غریبه‌ای در را به روی من گشود که با وضعیت زننده ای مقابل چشمان ما ایستاده بود. فهمیدم او همان زن صیغه ای فرهاد است. این بود که با پلیس تماس گرفتم و … .

این پست توسط بخش دادگاه خانواده مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

زن صیغه‌ای زندگی ام را به نابودی کشاند

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا