چهره هاسلبریتی ایرانی

سروش رضایی خواننده اینستاگرامی کیست ؟ + بیوگرافی ، زندگی شخصی و آدرس اینستاگرام

سروش رضایی خواننده اینستاگرامی کیست ؟ به همراه بیوگرافی ، زندگی شخصی و آدرس اینستاگرام سروش رضایی همچنین آهنگ ها و اجرای زنده در برنامه فرمول یک. طی روزهای اخیر ویدیویی در شبکه های اجتماعی بازنشر می شود که در آن جوانی در میان یک گله گوسفند درحال آوازخوانی با صدایی بسیار زیباست. در ابتدا بسیاری گمان کردند این آوازخوان چوپان است درحالیکه وی چوپان نیست و آن ویدیو را فقط در میان گوسفندان ضبط کرده است!

سروش رضایی بعد از حضور در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا ایشان اعلام کرد که به مدرسه موسیقی می رود و به صورت تخصصی این رشته را ادامه می‌دهد و هر چند که به چوپانی نیز افتخار می کند.

سروش رضایی خوش آواز در حالی که درمیان گوسفند بود با انتشار یک ویدیو از خود اقدام به خوانندگی کرد که مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته و همین باعث شد که صدا و سیما به او توجه کرده و برنامه های مختلف سیما او را دعوت کنند.

سروش رضایی خواننده اینستاگرامی کیست
سروش رضایی خواننده اینستاگرامی کیست

سروش رضایی متولد دهه هشتاد در اصفهان که چند سالی است که در زمینه موسیقی کار میکند و در فراخوان آکادمی پورناظری نیز شرکت کرده است.

آدرس اینستاگرام این جوان خوش صدا و پدیده موسیقی سنتی و مقامی:

instagram soroush.rezaiiiii

سروش رضایی هر چند تصاویر کمی به اشتراک گذاشته اما بعد از منتشر شدن فیلم آوازخوانیش در شبکه های اجتماعی فالوورهای وی به ۳۳۰ کا رسیده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

وی همچنین در مرکز استانی و شبکه اصفهان تاکنونو چندین اجرا داشته و به تازگی در برنامه هشت بهشت از شبکه اصفهان اجرای جدید کرده که تولید واحد شعر و موسیقی صداوسیمای مرکز اصفهان بوده است.

سروش در کپشن اینستاگرامیش درباره قطعه ای که خوانده نوشته است:

«سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه. این کلیپو گذاشتم برای تنوع امیدوارم خوشتون بیاد منتظر نظراتتون هستم. منم از ترس کرونا پناه آوردم به صحرا، دو جا شعر رو اشتباه خوندم ولی حیفم اومد نذارمش ببخشید. همیشه سلامت باشید.»

خواننده شگفت‌انگیز به تلویزیون دعوت شد و قرار است به برنامه فدمول یک علی ضیا بیاید، او با خواندن قطعه ای در صحرا، فضای مجازی را تسخیر کرد و یکشبه به ستاره اینستاگرام و توییتر تبدیل شد. او که در صحرا اینچنین می خواند دیشب در اینستاگرامش نوشت به یکی از برنامه‌های عیدانه زنده تلویزیون دعوت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا