چهره هاسلبریتی خارجی

عکس دختر جذاب مونیکا بلوچی همراه بیوگرافی کامل

مجله اینترنتی کولاک : مونیکا بلوچی هنرمند جذاب و خوش چهره ایتالیایی است که میان ایرانی ها طرفداران زیادی دارد ؛ زیبایی چهره دختر ۱۴ ساله مونیکا بلوچی این روزها مورد توجه بسیاری از هواداران این سلبریتی بوده است .

مونیکا آنا ماریا بِلوچّیهنرپیشه و مدل ایتالیایی است. بلوچی ابتدا کار خود را به عنوان مدل در حرفهٔ مدلینگ شروع کرد و در عکس‌های تبلیغاتی کریستین دیور اس. آ. و دولچه و گابانا ظاهر شد .

سپس در چندین فیلم ایتالیایی به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن هم به سینمای هالیوود وارد شد. بلوچی همواره در میان زیباترین زنان جهان در نظر گرفته شده‌است.

عمدهٔ شهرت بلوچی به خاطر بازی در نقش پرسفونه در سری فیلم‌های ماتریکس می‌باشد. بلوچی در فیلم دراکولای برام استوکر به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا در نقش عروس دراکولا ظاهر شد. او با بازی در فیلم‌های مالنا و برگشت‌ناپذیر توانست با دو کارگردان مشهور، یعنی جوزپه تورناتوره و گاسپار نوئه همکاری کند .

از دیگر نقش‌های بلوچی می‌توان به بازی در نقش مریم مجدلیه در فیلم مصائب مسیح به کارگردانی مل گیبسون اشاره کرد. بلوچی در اسپکتر به عنوان یک باندگرل ظاهر شد. شلیک نهایی، شاگرد جادوگر و فصل کرگدن از دیگر آثار وی هستند. بلوچی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی همچون موتسارت در جنگل و توئین پیکس نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.

بلوچی در سال ۱۹۶۴ در یکی از روستاهای اومبریا در ایتالیا به دنیا آمد. او پس از اتمام تحصیلات متوسطه برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ حقوق به شهر می‌آید. برای کمک هزینهٔ تحصیل به صورت آزاد پیشهٔ مانکنی را شروع می‌کند و بعد از مدتی تحصیلات دانشگاهی را رها می‌کند تا تمام وقت به این کار بپردازد.

سال ۱۹۹۶ در زمان ساخت فیلم آپارتمان با ونسان کسل بازیگر فرانسوی آشنا شد و سه سال بعد با وی ازدواج کرد. مونیکا بلوچی دو دختر از کسل به نام‌های دیوا و لئونیه دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا