چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های عروسی علی سخنگو و همسرش سارا نجفی + بیوگرافی کامل

سارا نجفی همسر علی سخنگو بازیگر کیست؟ عکس های عروسی علی سخنگو و همسرش سارا نجفی به همراه زندگینامه و بیوگرافی کامل علی سخنگو و سارا نجفی. علی سخنگو بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. وی بازیگری را با تئاتر آغاز کرده و تاکنون در سریال دلدادگان، پاهای بی قرار و فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم نقش آفرینی کرده است. آقای بازیگر با سارا نجفی ازدواج کرده و متاهل است. آنها از دوستان نزدیک یکتا ناصر و منوچهر هادی هستند. چندی قبل تصاویری از مراسم عقد علی سخنگو و سارا نجفی در اینستاگرام منتشر شده است.

عروسی علی سخنگو و همسرش سارا نجفی
عروسی علی سخنگو و همسرش سارا نجفی

علی سخنگو با انتشار تصاویری از مراسم عقدش در اینستاگرام نوشت:

با نام و یاد خداوند و با اجازه پدر و مادرمان بله را به هم گفتیم و قسمت جدیدی از زندگی ما تا یک سال دیگر که زندگی مشترکمان به معنای عروسی و زیر یک سقف رفتن آغاز شود در حال حاضر اینگونه شکل گرفت… و سارا سارای من شد … بانوی بی بدیل من… بهترین هدیه اسمانی…. آرزو میکنم این قسمت جدید که نویسنده اش خداوند است با هدایت و کارگردانی او تا اخرین نفس تبدیل به بهترین اجرای ما از زندگی باشد. شما نیز به عنوان همراه به عنوان دیگر بازیگران این نمایش پر ماجرا و جذاب با نام “زندگی مشترک” ما را دعا کنید ولطفا بهترینها را برایمان ارزو کنید.

علی سخنگو با اصرار منوچهر هادی، کلاس ‌های بازیگری را گذراند و در سریال تلویزیونی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷ در نقش پارسا بازی کرد. دیگر سریال هایی که علی سخنگو در آن‌ها حضور داشته «دل» و «پاهای بی قرار» هستند. او همچنین در فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم» و «آینه بغل» نیز بازی کرده است. او علاوه بر بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت داشته است. علی سخنگو در سریال‎های «عاشقانه» ، «دل» و فیلم‎های «کارگر ساده نیازمندیم» ، «رحمان ۱۴۰۰» دستیار اول کارگردان بوده است. علی سخنگو و سارا نجفی در ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها از دوستان نزدیک یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی هستند.

سارا نجفی نیز متولد ۲۲ آذر ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر است. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی کشاورزی با گرایش ترویج منابع طبیعی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است ، خانوم بازیگر تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد.

فعالیت هنری خود را از سال ۸۸ با امتحانی که در موسسه استاد سمندریان داد و قبول شد سرآغازی برای شروع فعالیت های هنری خانوم بازیگر بود. او سال ۹۱ نیز از دانشکده هنر معماری قبول شد اما نرفت.

در موسسه سمندریان زیر نظر اساتیدی چون اسماعیل شنگله ، پیام دهکردی و کیومثر مرادی کار کرد و در کارگاه های بازیگری هدایت هاشمی ، دکتر مسعود دلخواه و … نیز حضور داشتاولین کار حرفه اش با یک تله فیلم دو سکانسی در تلویزیون بنام حنا در نقش یک دختر معتاد به کارگردانی افشین صادقی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا