چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای بازداشت نسیم مقصودلو ‏خواهر ‎امیر تتلو به جرم خوانندگی در رشت | نسیم مقصودلو کیست؟

نسیم مقصودلو کیست؟ ماجرای بازداشت نسیم مقصودلو ‏خواهر ‎امیر تتلو به جرم خوانندگی در رشت عکسی از نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. برخی کاربران در فضای مجازی گزارش داده اند نسیم مقصودلو خواهر امیرحسین مقصولو (تتلو) در رشت به جرم خوانندگی غیر مجاز بازداشت شده است. گفته می شود نسیم مقصودلو در یک پارتی مختلط بازداشت شده است.

بازداشت نسیم مقصودلو ‏خواهر ‎امیر تتلو
بازداشت نسیم مقصودلو ‏خواهر ‎امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده است. تتلو خواننده و ترانه‌سرای ایرانی است که در سبک رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند.[۶]

امیر تتلو، از نخستین خوانندگان سبک آر اند بی در ایران است که توانست به صورت «زیرزمینی» بخواند و شهرتی به‌دست‌آورد. وی در اواسط دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت.

وی نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد و پس از زیر همکف، تاکنون ۱۰ آلبوم دیگر منتشر کرده‌است. او تاکنون سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. اولین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به دلیل «تشویش و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد.

تتلو در سال ۱۳۹۷ ایران را به مقصد استانبول، ترکیه ترک کرد و نخستین کنسرت خود را همان سال با حواشی بسیاری در تفلیس، گرجستان برگزار کرد. تتلو بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، به مدت یک هفته بازداشت شد.

در کنار فعالیت هنری، اما رفتارها و گرایش‌های سیاسی وی در دوره‌های مختلف، باعث مجادلات فراوانی شده‌است. نظرهای او دربارهٔ موضوعات گوناگون از جمله سوگواری محرم، قربانی کردن حیوانات، حجاب، و طرفداری وی از برخی مقامات جمهوری اسلامی در کنار اتهاماتی مانند «توهین و دعوت به ضرب و شتم زنان» و «دعوت از کودکان زیر سن قانونی برای رابطهٔ جنسی»؛ همگی باعث شکل‌گیری انتقادات فراوانی از سوی منتقدان‌اش شده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا