اجتماعیاخبار داغ

ماجرای خودکشی بهزاد و زینب در سد اندیکا خوزستان + ویدیو یافتن اجساد

ماجرای خودکشی بهزاد و زینب در سد اندیکا خوزستان به همراه ویدیو یافتن اجساد بهزاد و زینب دو جوانی که عاشق یکدیگر بودند و در سد رود گدالندر خودکشی کردند. صبح دیروز (سوم تیرماه) جسد دو دختر و پسر جوان از رودخانه گدار بیرون کشیده شد. دوجوانی که با طناب دستانشان را به هم گره زده بودند تا با هم بمیرند!

دختر و پسر عاشق پیشه مسجد سلیمانی در رودخانه گدار جان باختند. جسد این دو جوان در حالی توسط نیرو‌های هلال احمر کشف شد که دستان خود را به هم گره زده بودند.

به گزارش رکنا، صبح دیروز (سوم تیرماه) جسد دو دختر و پسر جوان از رودخانه گدار بیرون کشیده شد. دوجوانی که با طناب دستانشان را به هم گره زده بودند تا با هم بمیرند! این دوجوان که طبق گفته اهالی منطقه، عاشق یکدیگر بودند وقتی با مخالفت خانواده هایشان برای ازدواج مواجه شدند تصمیم به مرگ همزمان گرفتند.

حسین مولایی رئیس هلال احمر مسجد سلیمان گفت: پسر و دختری جوان بودند. پسر ۲۲ ساله به نام بهزاد. خ و دختر ۱۸ ساله به نام زینب. الف، اهل “اندیکا” بودند که صبح دیروز همراه هم به لب رودخانه آمدند و سپس این دو جوان همراه هم اقدام به خودکشی کرده اند.

ماجرای خودکشی بهزاد و زینب در سد اندیکا
ماجرای خودکشی بهزاد و زینب در سد اندیکا
شاهدان و اهالی محل بلافاصله با هلال احمر تماس گرفتند و نیرو‌های امدادی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند، ولی زمان فرصت نجات نداد و بهزاد و زینب جان باختند.

وی با تایید اینکه دستان اجساد به هم گره خورده بود گفت: قبل از رسیدن نیروی‌های هلال احمر، از اقوام و اهالی منطقه اقدام به کمک به این دو جوان کرده بودند، ولی تلاش‌های آنان نیز نتیجه نداد.

رئیس هلال احمر مسجد سلیمان در پایان بیان داشت: اقوام این دو جوان گفته اند که قبل از اینکه آن‌ها خود را در سد گدار بیاندازند، وصیت نامه نیز نوشته بودند که البته ما این وصیت نامه را ندیدیم. دلیل خودکشی این دو جوان دلدادگی آنان به هم و مخالف خانواده‌ها تاکنون اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا