چهره هاسلبریتی خارجی

ماجرای فاش شدن فرزند خولیو ایگلسیاس پدر انریکه از یک رابطه پنهانی

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: محبوبه خیرآبادی

پس از مدت ها تحقیق و بررسی بالاخره دادگاهی در اسپانیا اعلام کرده که ستاره پاپ، خولیو ایگلسیاس پدر بیولوژیکی یک مرد ۴۳ ساله اسپانیایی به نام خاویر سانچز است که این خواننده معروف در دهه ۱۹۷۰ با مادر او رابطه داشت.

خولیو ایگلسیاس

خولیو ایگلسیس خواننده موفق دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ متولد ۲۳ سپتامبر ۱۹۴۳ در مادرید اسپانیا است. او در ابتدا یک بازیکن حرفه ای فوتبال و بازیکن تیم رئال مادرید بود و پیش از آنکه در سال ۱۹۶۸ برای آهنگی ساخته خود در فستیوال Benidorm موفق به کسب جایزه شود، از مدرسه حقوق فارغ التحصیل شده بود. ایگلسیس موفق به فروش ۳۰۰ میلیون آلبوم به ۱۴ زبان شد اما اوج موفقیت های حرفه ای او دردهه های ۷۰ و ۸۰ اتفاق افتاد. از جمله آهنگ های معروف و احساسی او عبارتند از “Hey” در سال ۱۹۸۰، “۱۱۱۰ Bel Air Place” در سال ۱۹۸۴، “Stary Night” در سال ۱۹۹۰ و “Crazy” که در سال۱۹۹۴ ساخته شد.

خولیو ایگلسیاس که پدر خواننده مشهور انریکه ایگلسیاس نیز هست توانسته تا کنون یکی از برندگان جشنواره گرمی باشد و احتمالا تنها خواننده بین المللی اسپانیایی است که در کاخ سفید هم اجرا داشته است. البته لازم به ذکر است انریکه ایگلسیس هم تبدیل به ستاره و خواننده موفقی شده که تا کنون ۵ جایزه گرمی لاتین دارد.

داستان زندگی عشقی ایگلسیاس نیز مانند موسیقی اش مشهور است و در دهه های گذشته همواره در لیست اخبار صورتی اسپانیا حضور داشت. او به جز سانچز دارای ۸ فرزند است که سه نفر از آنها حاصل رابطه عاشقانه اش با ایزابل و اولین همسرش پریسلر (مادر انریکه ایگلسیاس) و ۵ فرزند دیگر از همسر دومش، میراندا ریجنزبرگر، هستند.

اخیراً دادگاهی در والنسیا اسپانیا پس از دو سال کار بر روی پرونده مردی به نام خاویر سانچز اداعای او را در مورد این خواننده ۷۵ ساله قبول کرده است. طبق نظر این دادگاه خاویر ۴۲ ساله پسر خولیو ایگلسیاس و زنی است که با او در دهه ۷۰ رابطه داشته است.

تصمیم قاضی این دادگاه بر اساس شهادت زنی به نام ماریا ادیت، رقصنده بالرین سابق، شکل گرفته است. او اظهار داشت در سال ۱۹۷۵ بیش از یک هفته کامل را با خولیو ایگلسیاس در خانه پدرو فلیپ (بازیکن رئال مادرید) گذرانده که از دوستان صمیمی این خواننده معروف هم هست. هنگامی که ماریا متوجه باردار بودن خود شد از طریق یکی از دوستانش که در گروه ایگلسیاس می رقصید به اطلاع او رساند اما بدیهی بود که ایگلسیاس تمایلی به او و فرزندش نداشت و بنابراین او در اواخر دهه ۷۰ خاویر را به تنهایی به دنیا آورد.

در آن زمان مادر مجرد بودن وجهه چندان خوبی نداشت اما خانواده ماریا از او حمایت کردند تا بتواند تمام تلاشش را برای زندگی بهتر خود و فرزندش انجام دهد. با این حال ماریا می گوید زندگی زمانی برای او قابل تحمل شد که با پدر فرزند دومش، کسی که خاویر فکر می کرد پدر اصلی وی است، آشنا شد و ازدواج کرد. ماریا برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ ادعای خود را در مورد خولیو ایگلسیاس به طور رسمی به دادگاه مطرح کرد و در ابتدا بسیار مورد تمسخر آنها قرار گرفت اما درنهایت دادگاه آن را تایید کرد. سپس در سال ۱۹۹۴ مجددا این تصمیم مبنی بر تایید پدر و فرزندی ایگلسیس و خاویر توسط دادگاه دیگری رد شد. خاویر سانچز در مورد این موضوع به خبرگزاری ABC گفته است که به خاطر این موضوع در مدرسه و با همکلاسی هایش مشکلات زیادی پیدا کرده بود. درواقع نزدیک به سه دهه است که به نظر می رسد سانچز و مادرش مبارزه ای سخت را با ایگلسیس آغاز کرده اند.

خولیو ایگلسیاس

وکیل سانچز، فرناندو اوسانا، می گوید شواهدی از تست DNA توسط یک کارآگاه در امریکا، اداعای سانچز و مادرش را ثابت می کند. کارآگاه مذکور هنگامی که یکی از پسران خولیو ایگلسیاس در حال موج سواری در میامی بوده، از بطری آب او نمون های برداشته و به این ترتیب اوسانا ادعا می کند آزمایش DNA نشان می دهد سانچز و پسر خولیو ایگلسیس با هم برادرند.

هرچند که این آزمایش DNA به عنوان مدرک در دادگاه پذیرفته نشد اما قاضی در صحبت ها و حکم خود اظهار کرده است که شباهت فیزیکی کاملا واضحی بین ایگلسیاس و سانچز به عنوان پدر و پسر وجود دارد. علاوه بر این مدرک هایی وجود دارد که ثابت می کند در محدوده زمانی بارداری ماریا، رابطه آشکاری میان او و خولیو وجود داشته است. قاضی همچنین می گوید عدم رضایت و همکاری ایگلسیس برای جمع آوری مدارک ژنتیکی مورد نیاز دادگاه یکی از دلایل مهم و تاثیرگذار در تصمیم او است.

خولیو ایگلسیاس هنوز هم این ادعا را نپذیرفته و در دادگاه حضور پیدا نکرده است و می گوید از طریق وکیلش از این فرد شکایت خواهد کرد.

قبل از صدور حکم داداگاه مربوطه، پریسلر مادر انریکه ایگلسیاس و همسر اول خولیو ایگلسیاس در زمانی که او با ماریا رابطه داشته در مصاحبه با مطبوعات گفته که او باور دارد اگر ثابت شود سانچز پسر خولیو است، او وظیفه پدری اش را به خوبی انجام خواهد داد زیرا فرد مسئولیت پذیری است.

منابع:

Theguardian

ABC

CNN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا