سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم یک مکان ساکت A Quiet Place: Part 2 + اسامی بازیگران و خلاصه داستان

معرفی فیلم یک مکان ساکت A Quiet Place: Part 2 در این مطلب. “یک مکان ساکت” فیلمی در ژانر درام هیجان‌انگیز و ترسناک؛ به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی است. کرازینسکی علاوه بر کارگردانی، یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

معرفی فیلم یک مکان ساکت
معرفی فیلم یک مکان ساکت

اکران قسمت اول فیلم یک مکان ساکت با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، که عملکرد تیم بازیگری، اتمسفر، کارگردانی و طراحی صدا آن مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم همچنین در گیشه نیز بسیار موفق بود و ۳۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که ۱۷-۲۱ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌است. به مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده است. فیلم A Quiet Place: Part 2 برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

اسامی بازیگران

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان

به‌دنبال اتفاقات مرگبار در قسمت اول، حال خانواده ابوت در این قسمت اکنون باید با ترس و وحشت دنیای خارج مواجه شوند، زیرا آن‌ها باید به مبارزه برای بقا در سکوت ادامه دهند. آن‌ها در ادامه مجبور می‌شوند تا به بخش‌های ناشناخته‌ و دور از خانه حرکت کنند که خیلی زود متوجه می‌شوند که موجوداتی که تنها با صدا قربانیان خود را شکار می‌کنند، تنها تهدیداتی نیستند که آن‌ها را فراتر از مسیرهای پوشانده شده با شن و ماسه تهدید می‌کند.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا