کلیپ داغ

ویدیوهای طنز شبکه های اجتماعی با موضوع قرنطینه کرونا

ویدیوهای طنز شبکه های اجتماعی با موضوع قرنطینه کرونا را در اینجا ببینید. فیلم های خنده دار کاربران فضای مجازی درباره قرنطینه خانگی به دلیل شیوع کرونا. بعد از شیوع و گسترش ویروس کرونا در شهرهای ایران بسیاری از شهروندان علی رغم اینکه شهرها قرنطینه رسمی نشدند در خانه مانده و خود را قرنطینه کردند. این کار به دنیال هشدار بسیاری از پزشکان و کارشناسان پزشکی و بهداشتی انجام گرفت.

راه افتادن کمپین هایی مانند در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم نیز در راستای همین هدف صورت گرفت. در روزهای اخیر کپینی تحت عنوان “کرونا را شکست می دهیم” در فضای مجازی به راه افتاده تا بسیاری را نسبت به خطر وضع موجود هشدار دهد. همچنین هشتکی این روزها ترند شبکه های اجتماعی شده است که در آن مردم را به تشویق برای ماندن در خانه به مدت ۱۴ روز می کند تا از منفی بودن تست کرونای آنان اطمینان حاصل نماید. این هشتک با عنوان #۱۴_روز_در_خانه_میمانیم  می باشد.

ویدیوهای طنز شبکه های اجتماعی
ویدیوهای طنز شبکه های اجتماعی

همچنین از جمله این کمپین ها «در خانه بمانیم» نام دارد. این کمپین تلاش دارد تا شهروندان را به ماندن در خانه و قرنطینه خانگی وا دارد. یکی از راه های مهار کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری ماندن در خانه است.

در این بین برخی از کاربران نیز برای تلطیف فضا اقدام به انتشار ویدیوهایی کردند که در خانه و در دوران قرنطینه خانگی ضبط شده است. در این ویدیوها کارهای خنده دار شهروندان در خانه نشان داده شده است. منتخبی از این ویدیوها را می بینید: (با این توضیح که بخشی از این ویدیوها خارجی هستند)

 


برای دیدن ویدوهای بیشتر به لینک کلیپ داغ مراجعه کنید


عکس پروفایل با موضوع کرونا

عکس پروفایل در خانه بمانیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا