چهره هاسلبریتی ایرانی

گفتگوی تتلو و ندا یاسی رکورد لایو اینستاگرام را شکست! + جزئیات

گفتگوی تتلو و ندا یاسی رکورد لایو اینستاگرام را شکست! به همراه جزئیات پر بیننده ترین لایو اینستاگرامی و کامنت داگلاس کاستا زیر لایو این دو نفر. لایو صحبت امیر تتلو با ندا یاسی؛ یکی از شخصیت های اینستاگرامی با ۴۳۶ هزار نفر رکورد پر بیننده ترین لایو اینستاگرامی جهان را زد! رکورد قبلی دست دریک رپر معروف آمریکایی بود.

تتلو و ندا یاسی رکورد لایو اینستاگرام
تتلو و ندا یاسی رکورد لایو اینستاگرام

در این لایو همچنین اتفاق جالبی هم افتاد. داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس وارد لایو این دو چهره پرحاشیه در اینستاگرام شد و کامنتی هم گذاشت! اواسط لایو  [تصویر سمت چپ] و بعد از چند دقیقه لایو تتلو به ۴۳۶k رسید که رکورد دریک رپر مشهور کانادایی که لایوش ۴۱۲k ببینده داشت را زد!

پیش از این صحبت درباره رکورد شکنی کامنت و لیک در اینستاگرام بود که امیرحسین مقصودلو این رکوردها را نیز به نام خود ثبت کرد! از شخصیت هایی که پیش از این رکورد دار لایک و کامنت بود می توان به بیانسه و کایلی جنر نام برد.

امیرحسین تتلو با نام مستعار تتلو ۳۰ شهریور سال ۶۲ در تهران متولد شد. او خواننده زیرزمینی سابق و مهاجرت کرده فعلی است که حواشی زیادی دارد. او در جدیدترین صحبت هایش به شوخی یا جدید عنوان کرده علاقه زیادی به ارتباط با سحر قریشی دارد!

تتلو چندی قبل در ایران به جرم اهانت به یک قاضی و نیز هنجار شکنی های اجتماعی چند ماه بازداشت شد. او اولین کنسرت خود را در گرجستان به روی صحنه برد که با واکنش های زیادی همراه بود. گفته می شد این خواننده چندی قبل به جرم ترویج استفاده از مواد مخدر از سوی پلیس ترکیه بازداشت و البته بعد از چندی آزاد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا