چهره هاسلبریتی ایرانی

حذف تصویر مهناز افشار از فیلم قسم؛ ماجرای اتهام جنجالی مهناز افشار به محسن تنابنده

اتهام جنجالی مهناز افشار به محسن تنابنده در توییتر حواشی اطراف این دو بازیگر را زیاد کرد. این اتهامات به دنبال حذف تصویر مهناز افشار از پوستر فیلم قسم که برای پخش در شبکه نمایش خانگی طراحی شده اتفاق افتاد. افشار در توییتر خود محسن تنابنده را به حذف تصویرش از فیلم متهم کرد و تلویحا به او گفت از طریق برخی جریانات این اتفاق را رقم زده است. افشار نوشت:

«قسم بزودی در شبکه خانگی! نمیدونم چقدر حذف مجدد تصویرم واقعیه. فقط دلم میخواد اینبار بگم، محسن تنابنده کاش بیای در مورد تنها شکایت خصوصی من که مربوط به طلبه آملی و موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی هست، شفاف سازی کنی و کلا بگی چرا همیشه به فکر خودت بودی نه عوامل…
شلوغ کاری مشهد، موضوع اختتامیه جشنواره اسکریت شات طلبه آملی که برای من فرستادی و …. بیا توضیح بده که چطور گودال من رو خالی تر کردی. بگو چطور خودتون منو حذف کردید.
و در آخر از قوه قضاییه و مسئولین محترم مربوطه سئوال دارم، در مورد اتهام نسبت داده شده به من اگر شریکی وجود داشته باشه آیا او هم مشمول اتفاقات مشابه، قضاوت و تاوان و احضاریه و ممنوعیت و حذف و غیره میشه یا فقط مهناز افشار؟»

همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران فیلم سینمایی قسم به کارگردانی محسن تنابنده + خلاصه داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا