اخبار داغ

آخرین خبرها از قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی+قاتل دستگیر شد!

مجله اینترنتی کولاک: در این پست خبری آخرین خبرها از قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی منتشر می شود. تا لحظه انتشار این خبر پلیس و بازپرس ویژه پروند قتل خبر دقیقی درباره قاتل یا قاتلین میترا استاد نداده اما با توجه به برخی کدها و سر نخ ها گفته می شود زمان دستگیری عوامل این قتل بسیار نزدیک است.

 

آخرین خبر ها از قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی
آخرین خبر ها از قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی

 

۵ گلوله در قلب میترا استاد (نجفی)

به گزارش الف با حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل، تحقیق در خصوص مرگ میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران که با اصابت ۵ گلوله به سینه جان باخته است آغاز شد . بررسی های اولیه نشان می دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج میترا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.

در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه ها را آغاز کرده و با بازبینی دور بین های مدار بسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ هایی برای راز گشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.

یک مقام آگاه در ارتباط با این جنایت به خبر نگار الف گفت: در حال حاضر قاضی ویژه قتل تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل جنایت سرنخ های مربوط به این جنایت را جمع آوری کرده و برخی از تحقیقات نیز نشان از ردپای قاتل دارد. گزارش تکمیلی متعابقا ارسال خواهد شد.

 

پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل

با جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که در ارتباط با قتل میترا استاد (همسر نجفی شهردار سابق تهران ) به دست آمده تا یک ساعت آینده عامل جنایت دستگیر می شود. یک مقام آگاه در این ارتباط به خبر نگار ما گفت پس از جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که از محل جنایت و فیلم اطراف محل جنایت به دست آمد رد پای قاتل در این جنایت هولناک به دست آمد و قاضی شهر یاری دستور دستگیری اولین متهم این حادثه را صادر کرد.

 

آخرین خبر؛ قاتل میترا نجفی دستگیر شد

منبع آگاه در دادستانی تهران از شناسایی مظنون به قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران خبر داد. این منبع آگاه از بردن نام این مظنون خودداری و اعلام کرد: پرونده در دست بررسی است.

بنابراین گزارش این قتل ­ساعت نه و نیم تا ده صبح با شلیک گلوله به ناحیه سینه مقتول اتفاق افتاده است و ماموران در حال بررسی صحنه جرم هستند.

 


اخبار مرتبط را بخوانید:

تصویر محل قتل همسر دوم محمدعلی نجفی+فیلم و عکس

 

اولین واکنش محمد علی نجفی به قتل همسر دومش+مصاحبه

 

چه کسی میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی را به قتل رساند؟+علت قتل


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا