تلویزیون

آخرین خبر از مسابقه مافیا + برای فصل جدید مافیا چگونه ثبت نام کنیم؟

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره فصل جدید مسابقه مافیا و همچنین نحوه ثبت نام در آن خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مسابقه مافیا در دکوری به مساحت ۳۰۰ متر و در ۳۲ مسابقه جذاب ، یکی از برنامه های جالب توجه و بسیار پر بیننده می باشد. شاید بتوان گفت بازی گروهی مافیا یک بازی جدی و در عین حال فکری می باشد! مافیا تلفیقی از روانشناسی و قدرت تحلیل است. بی شک می توان گفت بازی مافیا، یک بازی گروهی فوق العاده هیجان انگیز است! از روز هفت خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، ۱۳ هزار متقاضی شرکت در مسابقه شهروند و مافیا با اجرای علیرام نورایی ، وارد دور انتخابی می شوند!

علیرضا سلطانی ، تهیه کننده مسابقه مافیا با اشاره به سختی این مرحله از تولید تاکید کرد:

مرحله انتخابی کاری سخت محسوب می شود، چرا که باید با حدود ۱۰ هزار شرکت کننده وارد این مرحله شویم و از بین این افراد نهایتا ۶۰۰ نفر به مرحله بعد راه پیدا می کنند! در چارچوب اصلی این بازی که بیش از ۵۰ سال است در جهان انجام می شود، لیگ و داوری وجود ندارد و این مورد، از ابداعات ما است. این داوری با هدف انتخاب بهترین ها برای شرکت در برنامه تلویزیونی است. موضوعی که به ما امکان می دهد بهترین افراد را به مسابقه وارد کنیم و کار را جذاب تر روی آنتن ببریم.

علیرضا سلطانی ، تهیه کننده مسابقه مافیا با اشاره به اتمام ثبت نام در اردیبهشت ماه شال ۱۳۹۹ شمسیی اضافه کرد:

از امروز هفت خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، وارد مرحله انتخابی می شویم و تیم تولید حدودا ۲ ماه وقت دارد تا گروه های شرکت کننده را انتخاب کند.

دقت داشته باشید بازی مافیا یک فعالیت سرگرم کننده کاملا استنباطی و استدلالی است! این بازی از دو بخش شب و روز تشکیل یافته است؛ به این صورت که هر تیم برای برنده شدن در این بازی، بایستی دیگر شخصیت‌ های بازی را حذف کند که این حذف کردن، به هیچ وجه کار آسانی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا