کلیپ داغ

آخرین صحبت های دکتر اکبری جراح بینی درباره ویروس کرونا که در حادثه کلینیک سینا جان باخت

اختصاصی کولاک نیوز : مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه ‌شنبه ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی بر اثر انفجار کپسول اکسیژن در طبقه منفی دو کلینیک سینا اطهر ، دچار آتش سوزی و انفجار شد. در حادثه انفجار کلینیک‌ سینا اطهر، دکتر اکبری متخصص گوش،حلق و بینی جان باخت.

دکتر محمد علی اکبری پس از فراغت از تحصیل دوره پزشکی عمومی، عازم کشور آمریکا گردید. در آمریکا پس از گذراندن امتحانات مربوطه با کسب رتبه عالی موفق به اخذ مدرک ECFMG و عضویت در نظام پزشکی آمریکا گردید. ایشان در آنجا دوره جراحی عمومی را گذراند و پس از بازگشت به کشور وارد رشته گوش و حلق و بینی شد و با رتبه عالی از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل گردیدند و فعالیت خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی و صورت متمرکز نمودند.

ایشان همچنین دوره های تکمیلی جراحی پلاستیک صورت و زیبایی بینی را نزد اساتیدی چون دکتر Most در دانشگاه سان فرانسیسکو، دکتر منیک در دانشگاه آریزونا و دکتر پله در دانشگاه رم گذراندند.

در ادامه بخشی از صحبت های جناب دکتر محمد علی اکبری در باب ویروس کرونا که در حال حاضر گریبان گیر مردم در سراسر دنیا شده است پیرامون طریقه انتقال ، علائم بیماری و همچنین داروهای مصرفی جهت بهبود را با هم می ببینیم:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا