چهره هاسلبریتی ایرانی

آخرین وضعیت از حال جسمی پوریا پورسرخ پس از آسیب دیدگی اش در سریال ایل دا

سید علیرضا سبط احمدی  تهیه‌کننده سریال ایل دا ـ سریالی با موضوع دفاع مقدس که این روزها در منطقه ارستان و خرم‌آباد تصویربرداری می‌شود ـ درباره‌ی سانحه‌ای که برای دو بازیگر این سریال، پوریا پورسرح و امید محمدنژاد رخ داده است، تاکید کرد که این سانحه جزئی بوده و دو بازیگر بلافاصله کارشان را ادامه می‌دهند.

او در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره‌ی سانحه‌ پیش‌آمده برای این دو بازیگر در حین تولید کار، توضیح داد: اتفاق حادی رخ نداده است و هر دو بازیگر در سلامت کامل به سر می‌برند.

 

 

او ادامه داد: این اتفاقات طبیعی است؛ کاری که اسب و موتور دارد، درگیری دارد، جلوه‌های ویژه و تحرک دارد، پیش آمدن یکسری اتفاقات برایش طبیعی است. اتفاق مهمی نبوده و مشکل هر دو بازیگر بلافاصله برطرف شد. ما مثل دنیای پیشرفته نیستیم‌ که تمام پروژه‌هایمان را به استودیو و پلاتو ببریم بلکه مجبوریم از لوکیشن‌های رئال استفاده کنیم و با اتفاقات رئال روبه‌رو شویم و طبیعتا برخی اتفاقات از دست تیم تولید درمی‌رود و سانحه‌ای هم رخ می‌دهد. در این کار نیز حادثه حاد نبود و دو بازیگر بلافاصله کارشان را ادامه می‌دهند.

وی در ادامه درباره روند ساخت این سریال مناسبتی گفت: چیزی در حدود ۲۵ روز است که کار شروع شده و تا چندین ماه دیگر ادامه خواهد داشت. تاکنون ۱۵ درصد از این مجموعه به سرانجام رسیده است و در منطقه خرم‌آباد و روستاهای اطراف خرم‌آباد مشغول کار هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا