اجتماعیاخبار داغ

دکتر فریده تورانی متخصص جراحی که در حادثه کلینیک سینا اطهر تهران فوت شد، که بود؟

اختصاصی کولاک نیوز : شب گذشته به دلیل انفجار در محل حادثه کلینیک سینا اطهر ، عده ای از هموطنانمان جان باختند! مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه ‌شنبه ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی دچار آتش سوزی و انفجار شد. در ادامه توضیحاتی درباره دکتر تورانی خواهیم داشت:

این حادثه حوالی ساعت ۲۱ بر اثر انفجار کپسول اکسیژن و در طبقه منفی دو کلینیک سینا اطهر رخ داد! حادثه ای که وسعت آن زیاد بود و صدای انفجار نیز شنیده شده بود. متاسفانه ۱۸ نفر در صحنه حادثه جان باختند. یک نفر نیز در حین سی پی آر در بیمارستان جان خود را از دست داد. ۱۵ مصدوم سرپایی نیز خدمات سرپایی و در صحنه را دریافت کردند و ترخیص شدند. ۹ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که طی پیگیری‌ها حال تمام این ۹ نفر در شرایط پایدار و مناسبی است.

لازم به بیان است در حادثه انفجار کلینیک‌ سینا اطهر، دکتر اکبری متخصص گوش،حلق و بینی و همچنین دکتر سلطانپور متخصص بیهوشی جان باخته ‌اند. همچنین دکتر تورانی ، متخصص جراحی عمومی با گرایش پلاستیک و ترمیمی نیز متاسفانه در این حادثه فوت شدند.

اما درباره دکتر فریده تورانی بد نیست بدانید وی متخصص جراحی عمومی با گرایش پلاستیک و ترمیمی سوختگی ، فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی دارای سابقه طولانی در  جراحی های عمومی و آنورکتال و درمان فتق های شکمی می باشد.

علاوه بر این ، سوابق درخشان و قابل توجهی در زمینه جراحی های زیبایی سینه و شکم، جراحی پلک (بلفاروپلاستی)، لیپوساکشن و لیپولیز تمام نواحی بدن ، لیپواسکالپچر و پیکره تراشی، لیپولیز غبغب و فیگور سازی صورت،  تزریق چربی (لیپپوترانسفر) تمام نواحی صورت و بدن (صورت، دست، سینه، ران، باسن، ژنیتال و لابیا، مچ پا، ساق پا )  و مبتکر تزریق چربی  در ناحیه مچ و ساق پا و برای اولین بار در رکورد تزریق چربی، تزریق در گردن را در کارنامه کاری خود دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا