اخبار داغ

آخرین وضعیت صیادمنش و آقایی؛ علی خطیر:آنها کاری نکرده اند که محروم شوند!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آخرین وضعیت صیادمنش و آقایی؛ علی خطیر:آنها کاری نکرده اند که محروم شوند!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

*امید صادقی

اعلام حکم محرومیت اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی از سوی کمیته اخلاق اتفاق عجیبی بود که در ۲۴ ساعت گذشته از سوی برخی کارشناسان و اهالی فوتبال مورد نکوهش قرار گرفته است.

بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند که اقدام کمیته اخلاق با انتشار چنین احکامی آنهم قبل از دفاعیه متهم و احراز جرم نوعی بی اخلاقی و بازی کردن با آبروی افراد است و با اصول و قواعد شرع مبنی بر حفظ آبرو و صیانت افراد جامعه منافات دارد.

در همین خصوص گفتگویی با علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال انجام دادیم. وی که در مدت کوتاه حضورش در باشگاه استقلال تاثیرات بسیار مثبتی در پیگیری و به نتیجه رساندن امور مربوط به معاونت ورزشی داشته در این باره هم می گوید:من از لحظه ای که حکم محرومیت صیامنش و آقایی اعلام شد شخصا پیگیر ماجرا بودم.

دیروز هم خودم با آقای تورک صحبت کردم و باید بگویم که نگاه ایشان به مسائل مختلف کاملا منطقی و مثبت است و به من گفت آن چیزی که اعلام شده حکم قطعی نیست بلکه یک دستور موقت است و کمیته اخلاق پس از احضار دو بازیکن و شنیدن دفاعیات آنها حکم نهایی را صادر می کند.

خطیر ادامه می دهد:ما به اتفاق صیادمنش و آقایی روز سه شنبه در کمیته اخلاق حاضر می شویم و جلسه ای در این خصوص برگزار خواهد شد.دو بازیکن هم توضیحاتی خواهند داد اما این را هم بگویم که من از دیروز بارها فیلم شادی پس از گل را دیده ام و هیچ موردی در فیلم ندیدم که بتواند منجر به محرومیت دو بازیکن جوان استقلال باشد.

صحنه ای که من دیدم یک شادی معمولی بود و با صحنه هایی که در سالهای قبل دیده بودیم و در جامعه بازتاب منفی داشت فرق می کرد.من به هواداران استقلال اطمینان می دهم که در کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال هیچ رویکرد مغرضانه ای علیه باشگاه استقلال وجود ندارد و عزیزانی که در فدراسیون،کمیته انضباطی و کمیته اخلاق زحمت می کشند دیدگاهی مثبت نسبت به تمام تیم ها دارند و هیچ تبعیضی قائل نمی شوند.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آخرین وضعیت صیادمنش و آقایی؛ علی خطیر:آنها کاری نکرده اند که محروم شوند!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا