رپورتاژ آگهی

آرایش دائمی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

رپورتاژ آگهی

آرایش دائمی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

آرایش دائمی، که به میکروپیگمنتیشن نیز معروف است، روشی برای تزریق رنگدانه به لایه‌های بالایی پوست است تا ظاهری شبیه به آرایش را ایجاد کند. این روش می‌تواند برای ابروها، خط چشم، لب‌ها و سایر نواحی صورت استفاده شود.

مزایای آرایش دائمی

  1. صرفه‌جویی در وقت: با آرایش دائمی دیگر نیازی به صرف وقت روزانه برای آرایش کردن ندارید.
  2. افزایش اعتماد به نفس: آرایش دائمی می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس شما، به خصوص برای افرادی که دارای کم‌مویی ابرو یا مژه هستند یا در آرایش کردن مهارت کافی ندارند، کمک کند.
  3. ظاهری طبیعی: اگر توسط یک متخصص مجرب انجام شود، آرایش دائمی می‌تواند ظاهری طبیعی و زیبا ایجاد کند.
  4. مقاوم در برابر آب: آرایش دائمی برخلاف آرایش معمولی، ضد آب و ماندگار است.

مراحل انجام آرایش دائمی

  • مشاوره: قبل از انجام هرگونه اقدام، باید با یک متخصص مجرب آرایش دائمی مشورت کنید. در این جلسه، متخصص سابقه پزشکی شما را بررسی می‌کند، رنگ و مدل مورد نظر شما را تعیین می‌کند و به شما در مورد مراقبت‌های قبل و بعد از عمل توضیح می‌دهد.
  • بی‌حسی: برای کاهش درد، ناحیه مورد نظر با کرم بی‌حسی موضعی یا بی‌حسی تزریقی بی‌حس می‌شود.
  • انجام آرایش: متخصص با استفاده از دستگاه مخصوصی که حاوی سوزن‌های ظریف است، رنگدانه را به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌کند.
  • مراقبت‌های بعد از عمل: بعد از انجام آرایش دائمی، باید از ناحیه مورد نظر مراقبت‌های خاصی انجام دهید. این مراقبت‌ها ممکن است شامل استفاده از پماد آنتی‌بیوتیک، اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و عدم دست زدن به ناحیه باشد.

انواع آرایش دائمی

  • میکروبلیدینگ ابرو: این روش برای ایجاد ابروهایی طبیعی و پرپشت استفاده می‌شود. در این روش، با استفاده از تیغ‌های ظریف، خطوط باریکی شبیه به موهای ابرو ایجاد می‌شود.
  • خط چشم: خط چشم دائمی می‌تواند به صورت خط نازک یا هاشور زده انجام شود. این روش می‌تواند به پرپشت‌تر نشان دادن مژه‌ها و جذاب‌تر شدن چشم‌ها کمک کند. برای دیدن مدل تاتو خط چشم جدید این امکان در برورو برای شما فراهم شده است.
  • تاتو لب: تاتو لب می‌تواند برای برجسته‌تر کردن لب‌ها، اصلاح رنگ آنها و یا ایجاد خط لب استفاده شود.
  • سایر نواحی: آرایش دائمی را می‌توان برای سایر نواحی صورت مانند خط لب بالا، خط بن مژه و حتی برای ایجاد خال نیز استفاده کرد.
  • بن مژه: یکی دیگر از انواع تتو و آرایش های دائم پرطرفدار که بسیار استفاده میشود بن مژه است. از این روش میتوانید برای زیباتر کردن چشم های خود استفاده کنید. اگر این روش را انجام دهید، متوجه خواهید شد که بن مژه قبل و بعد بسیار متفاوت است و چهره شما را بسیار متفاوت میکند.

ماندگاری آرایش دائمی:

ماندگاری آرایش دائمی به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، رنگدانه استفاده شده و مراقبت‌های بعد از انجام تاتو بستگی دارد. به طور کلی، آرایش دائمی می‌تواند ۱ تا ۵ سال ماندگاری داشته باشد.

نکات مهم:

  1. قبل از انجام آرایش دائمی، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و از یک متخصص مجرب و دارای مجوز استفاده کنید.
  2. از خطرات و عوارض احتمالی آرایش دائمی، مانند عفونت، واکنش آلرژیک و اسکار آگاه باشید.
  3. در صورت داشتن بیماری خاص یا مصرف داروهای خاص، قبل از انجام آرایش دائمی با پزشک خود مشورت کنید.

هزینه آرایش دائمی:

هزینه آرایش دائمی به عوامل مختلفی مانند محل زندگی شما، نوع آرایشی که می‌خواهید انجام دهید و تجربه و مهارت متخصص بستگی دارد. به طور کلی، آرایش دائمی گران‌تر از آرایش معمولی است.

در نهایت، آرایش دائمی می‌تواند راهی مناسب برای صرفه‌جویی در وقت، افزایش اعتماد به نفس و داشتن ظاهری زیبا باشد. با این حال، قبل از انجام هرگونه اقدام، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و از یک متخصص مجرب استفاده کنید.

برای تناژ های مختلف پوست چه رنگ تاتویی مناسب است؟

انتخاب رنگ مناسب تاتو برای تناژهای مختلف پوست، از اهمیت زیادی برخوردار است. رنگ تاتو باید به گونه‌ای باشد که با رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد و ظاهری طبیعی و زیبا ایجاد کند. در غیر این صورت، تاتو می‌تواند مصنوعی و ناپسند به نظر برسد.

به طور کلی، می‌توان رنگ‌های تاتو را به چند مورد تقسیم کرد

رنگ 

شرح

رنگ‌های گرم

این رنگ‌ها شامل قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای هستند. رنگ‌های گرم برای پوست‌های گندمی و سبزه مناسب هستند،

رنگ‌های سرد

این رنگ‌ها شامل آبی، سبز، بنفش و صورتی هستند. رنگ‌های سرد برای پوست‌های روشن و سفیدمناسب هستند،

رنگ‌های خنثی

این رنگ‌ها شامل سیاه، سفید و خاکستری هستند. رنگ‌های خنثی برای همه تناژهای پوست مناسب هستند و می‌توانند به عنوان پایه برای رنگ‌های دیگر استفاده شوند.

 

در اینجا چند نکته برای انتخاب رنگ تاتو مناسب برای تناژ پوستتان ارائه می‌شود

  1. رنگ رگ‌هایتان را بررسی کنید: اگر رگ‌هایتان به رنگ آبی یا بنفش هستند، پوستتان سرد است. اگر رگ‌هایتان به رنگ سبز هستند، پوستتان گرم است. و اگر رگ‌هایتان به رنگ سبز-آبی هستند، پوستتان خنثی است.
  2. به رنگ موهایتان توجه کنید: اگر موهایتان تیره است، می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر برای تاتو استفاده کنید. و اگر موهایتان روشن است، می‌توانید از رنگ‌های تیره‌تر برای تاتو استفاده کنید .شما میتوانید برای انتخاب بهترین رنگ رژ لب دائم از بین نمونه کارهای مجرب ترین آرایشگران ایران در برورو اقدام به مقایسه نمایید.
  3. به رنگ چشم‌هایتان توجه کنید: اگر چشم‌هایتان آبی یا سبز است، می‌توانید از رنگ‌های گرم‌تر برای تاتو استفاده کنید. و اگر چشم‌هایتان قهوه‌ای یا عسلی است، می‌توانید از رنگ‌های سردتر برای تاتو استفاده کنید.
  4. به سبک زندگی خود توجه کنید: اگر شغل شما به گونه‌ای است که باید زیاد در معرض نور خورشید باشید، بهتر است از رنگ‌های تیره‌تر برای تاتو استفاده کنید تا دیرتر رنگ خود را از دست بدهند.
  5. نظر یک متخصص تاتو را جویا شوید: یک متخصص تاتو باتجربه می‌تواند با توجه به تناژ پوستتان و سایر فاکتورها، بهترین رنگ تاتو را به شما پیشنهاد دهد.

در نهایت، مهم‌ترین نکته این است که رنگی را انتخاب کنید که دوست دارید و با آن احساس راحتی می‌کنید. تاتو یک تعهد دائمی است، بنابراین قبل از انتخاب رنگ نهایی، به دقت فکر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا