چهره هاسلبریتی خارجی

آرجون رامپال در انتظار تولد فرزند سومش با مدل آفریقایی

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی 

به نظر می‌رسد آرجون رامپال بازیگر برجسته سینمای هند از زندگی‌ شخصی‌اش بسیار راضی و خوشحال است و عشق تازه‌ای را تجربه می‌کند. این بازیگر هندی، چند روز قبل در صفحه‌ی شخصی‌ اینستاگرامش اعلام کرد که همراه عشق زندگی‌اش گابریلا  دیمتریادس، منتظر تولد فرزندشان هستند و همه طرفدارانش را سورپرایز کرد. این بازیگر برجسته بالیوودی عکسی از خودش و نامزدش گابریلا انتشار کرد و زیر آن نوشت: « خیلی خوشبختم که تو را در زندگی‌ام دارم وزندگی را از نو آغاز می‌کنم… عزیزم مچکرم به خاطر این بچه.

گابریلا دیمتریادس بازیگر و مدل اهل آفریقای جنوبی است. او در یک فیلم بالیوودی به نام  “Sonali Cable” بازی کرده است.

این بچه توراهی، فرزند سوم آرجون رامپال خواهد بود. آرجون در سال ۱۹۹۸ با مدل معروف مهر جسیا ازدواج کرد و آنها دو دختر به نام‌های میرا و ماهیکا دارند. آرجون و مهر به دلایلی نامعمولی سال ۲۰۱۸، یعنی سال گذشته میلادی بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک، از هم جدا شدند اما هنوز به طور رسمی طلاق نگرفته‌اند و مهر و دخترانش کاملا در جریان رابطه آرجون با گابریلا هستند . نوامبر سال گذشته بود که زمزمه‌هایی از  ایجاد رابطه آرجون رامپال و گابریلا، مدل آفریقایی شنیده شد. بارها در خبرهای گوناگون اعلام شد که آرجون و دوست دوخترش تصمیم دارند به زودی ازدواج کنند و در تدارک مراسم ازدواجشان هستند اما حالا بعد از گذشت چند ماه بی آنکه این دو پرنده عاشق ازدواج کرده باشند منتظر تولد فرزندشان هستند.

طبق خبرهای شنیده شده، گابریلا قرار است مراسم  baby shower  برگزار کند و جالب این است که همسر اول آرجون، مهر جسیا نقش مهمی در برگزاری این مراسم خواهد داشت. از قرار معلوم کمپانی برگزار کننده و برنامه‌ریز مراسم baby shower گابریلا مدت‌هاست که با مهر جسیا در طرح‌هایشان همکاری دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا