چهره هاسلبریتی ایرانی

آزیتا ترکاشوند بازیگر نقش گلی ثابتی در سریال گاندو کیست؟+بیوگرافی و مصاحبه

مجله اینترنتی کولاک: آزیتا ترکاشوند بازیگر نقش گلی ثابتی در سریال گاندو است. سریالی که این شب ها از شبکه ۳ سیما پخش می شود. کارگردان سریال گاندو جواد افشار و نویسندگی آرش قادری که پیش از این سریال کیمیا از او به نمایش درآمده گفته است داستان سریال بر اساس یک داستان جاسوسی ساخته شده است.

آزیتا ترکاشوند بازیگر نقش گلی ثابتی در سریال گاندو
آزیتا ترکاشوند بازیگر نقش گلی ثابتی در سریال گاندو

 

در سریال گاندو وحید رهبانی در نقش مامور امنیتی بازی کرده است و علیرام نورانی و فرهاد قائمیان در نقش ضدقهرمان ایفای نقش کرده‌اند. داستان گاندو درباره ماجرای جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشینگتن پست است که ۲ مرداد ۹۳ به جرم جاسوسی بازداشت شد. رضائیان در ۲۶ دی ۱۳۹۴ آزاد شد.

همزمان با حضور وزرای خارجه ایران و آمریکا در وین به منظور قرائت بیانیهٔ اجرایی شدن برجام، دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی ایران و مصالح کلی نظام، چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی ظرف روز جاری (شنبه) در چارچوب مبادله زندانیان آزاد شدند. در همین حال، برخی منابع خبری از گزارش دادند که جیسون رضائیان خبرنگار واشینگتن پست و سعید عابدینی در میان آزاد شدگان هستند.

آزیتا ترکاشوند ۳۰ خرداد ۱۳۵۹ در بروجرد، به دنیا آمده است. وی از ۱۲ سالگی به تهران مهاجرت کردند، پدرش نظامی بود و یک خواهر و یک برادر دارد که برادرش مدتی پیش فوت کرده است. ترکاشوند فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی است و سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد نیز هست. ترکاشوند دوره های بازیگری را در آموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی پور و رویا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتودهای نمایش شروع شد.

سریال طبقه دوم در سال ۸۴ اولین تجربه بازیگری ترکاشوند در تلویزیون بود سپس با فیلم های ارتباط خانوادگی سال ۸۹ و فیلم فرشتگان قصاب سال ۱۳۹۱ وارد سینما شد. ترکاشوند درباره بازی در فیلم “من و زیبا” گفته است: «بازی خودم را در فیلم سینمای من و زیبا در سال ۱۳۹۰ بکارگردانی فریدون حسن پور را بخاطر تسلط خودب کارگردان و تکنیک بالای آن دوست دارم. مهمترین از همه اینکه آرزو داشتم در مقابل پرویز پرستویی بازی کنم که به لطف خدا در این فیلم این آرزو برآورده شد.»

 

مصاحبه آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند درباره نقش (گلی ثابتی) خود توضیحاتی را مطرح کرد. آزیتا ترکاشوند درباره علت بازی در این سریال گفت: روزی که فیلمنامه به من پیشنهاد شد به دلیل قصه جذاب و نقش متفاوت و پرچالشی که گلی ثابتی داشت با علاقه آن را پذیرفتم.

وی تاکید کرد: در زمان کار، جواد افشار حتی از یک نگاه بازیگر به سادگی عبور نمی کرد و با وسواس با ما همراه بود. ترکاشوند افزود: سریال «گاندو» در قسمت اول چک خود را به مخاطب زد و توانست بیننده را با خود همراه کند.

این بازیگر درباره کاراکتر گلی ثابتی بیان کرد: این نقش یک شخصیت منفی متفاوت و جدید است که این نوع به تصویر کشیدن یک کاراکتر منفی زن را خودم برای اولین بار دیده بودم. در طول سریال اتفاقات عجیب و غریبی برای این شخصیت به وجود می آید که بلاشک برای مخاطب هم جذاب است. سریال «گاندو» متناسب با شرایط روز است تا درددل بسیاری از مردم را بازگو کند.

ترکاشوند در پایان بیان کرد: اتفاقات بسیار جذاب و خوبی برای سریال در راه است و امیدوارم مخاطب تا آخرین قسمت با ما همراه باشد و از تماشای سریال لذت ببرد.

عکس های آزیتا ترکاشوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا