سلامت

آشنایی با بهترین پوزیشن برای بارداری سریع

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آشنایی با بهترین پوزیشن برای بارداری سریع

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سلامت

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

وضعیت سنتی بهترین حالت رابطه جنسی و زناشویی برای بارداری سریع زنان

برخی از پوزیشن ها و حالات مختلف رابطه جنسی می تواند تاثیر زیادی در بارداری داشته باشد . بهترین پوزیشن برای بارداری سریع حالتی است که در آن اسپرم بعد از انزال مستقیم تر وارد گردنه رحم شود. اگر قصد بارداری دارید و نمی دانید کدام حالت رابطه جنسی به شما کمک می کند تا سریعتر باردار شوید این بخش از سلامت جنسی کولاکرا از دست ندهید.رابطه برای بارداری

رابطه برای بارداری

بهترین پوزیشن برای بارداری سریع

حالات مختلف رابطه جنسی در بارداری تاثیر متفاوتی دارد و برخی از آنان برای باردار شدن سریعتر مناسب است که در زیر به آن اشاره می کنیم .

روش سنتی رابطه جنسی برای بارداری

بهترین حالت برای سریعتر باردار شدن روش سنتی است که در آن زن و مرد روبروی یکدیگر قرار می گیرند و می توانند راحت تر عشق بازی کنند . این وضعیت برای بارداری مناسب است و در آن خانم می تواند حرکت آزادانه داشته باشد همچنین مرد در این وضعیت کنترل بیشتری بر روی حرکات خود دارد و می تواند وزنش را با بلند کردن خود با دست هایش یا بالا کشیدن بدنش با استفاده از زانوهایش از روی زن بردارد .

رابطه سنتی برای بارداری چگونه است؟

این پوزیشن قدیمی ترین حالت رابطه جنسی می باشد که در آن زن به پشت می خوابد و پاهایش را باز می کند و زانویش را خم و کف پاها را بر روی زمین می گذارد و مرد بر روی او قرار می گیرد . این حالت مدل های دیگری نیز دارد مثلا زن پاهایش را بر روی شانه مرد قرار می دهد و یا پاهای خود را صاف بر روی زمین می گذارد.

وضعیت سنتی به این علت بهترین حالت برای بارداری سریع و لقاح می باشد که در آن آلت تناسلی زن رو به پایین است و اسپرمراحت تر می تواند در این حالت به داخل واژن برود و از گردنه رحم عبور کند همچنین در این حالت رابطه عمیق تر است و آلت مرد عمیق تر وارد واژن می شودو اسپرم مستقیم بعد از انزال وارد گردنه رحم می گردد.

پوزیشن رابطه برای بارداری سریع و راحت

اگر می خواهیداحتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید، نکات زیر را رعایت کنید:

  • مرد آلت تناسلی خود را عمیق تر وارد واژن زن کند تا مایع منی کمتر بیرون بریزد.
  • مرد پس از بیرون کشیدن آلت تناسلی خود برای کمتر بیرون ریختن مایع انزال شده آرام دو لب واژن را به یکدیگر فشار دهد.
  • زن بعد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از جای خود بلند شود. به پشت خوابیدن زن بیشتر از ۳۰ دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی کند.
  • برای اینکه کمترین میزان از مایع انزال شده بیرون از واژن بریزد باید زیر کمر زن بالش کوچکی قرار گیرد.
  • توجه کنید اگر زن از جای خود پس از گذشت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بلند شود مقداری مایع منی از واژن او بیرون می ریزد که احتمال بارور شدن او را کاهش نمی دهد زیرا اسپرم هایی که در واژن مانده اند مرده اند.

مدل های زیر برای باردار شدن سریع می تواند به شما کمک کند:

۱٫اگر یکی از زوجین کمر درد دارد و یا از اضافه وزن رنج می برد بهترین حالت رابطه جنسی برای آنان خوابیدن دو طرف به پهلو کنار یکدیگراست. در این حالت مرد در پشت زن قرار می گیرد و آلت خود را درون واژن زن می نماید ، این رابطه می تواند رودر رو نیز صورت گیرد.

۲٫ در این حالت اسپرم در گردنه رحم ذخیره می گردد و یکی از بهترین پوزیشن ها برای بارداری سریع است . در این پوزیشن زن روی زمین دراز می کشد ویا زانو می زند و مرد از پشت در حالی که زانو زده و وزن خود را کنترل می کند آلت جنسی خود را وارد واژن زن می کند .

پوزیشن های عالی رابطه جنسی مناسب برای بارداری سریع

نکات رابطه برای بارداری:

  • در همه حالت هایی که گفته شد بهتر است زن ۲۰ تا ۳۰ دقیقه دراز بکشد و یا پاهای خود را بالا نگه دارد و پس از گذشت این دقایق برخیزد.
  • بهتر است وضعیتی را برای باردارشدن به کار ببرید که هر دو بیشتر در آن لذت می برید نه اینکه تنها به علت باردار شدن این پوزیشن را تحمل کنید.
  • امکان بارداری در هر پوزیشن (ایستاده، نشسته و خوابیده) وجود دارد اما در حالت های نشسته، ایستاده و یا پوزیشن هایی که زن در بالای مرد قرار میگیرد، مایع منی و در نتیجه اسپرم ها برای حرکت کردن به سمت بالا باید تلاش بیشتری را انجام دهند.
  • اگر قصد باردار شدن را دارید به هیچ عنوان بعد از رابطه جنسی از دوش واژن استفاده نکنید. دوش واژن باعث تغییر pH واژن شده که این قضیه در طول عمر اسپرم تاثیر منفی دارد و از طرفی استفاده از دوش واژن باعث شسته شدن مایع منی شده و احتمال بارداری را کاهش می دهد.

این پست توسط بخش سلامت مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آشنایی با بهترین پوزیشن برای بارداری سریع

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا