چهره هاسلبریتی ایرانی

آوا دارویت بازیگر سریال وارش کیست؟ + عکس

کولاک ، محمد سیمری : آوا دارویت متولد شهریور ماه سال ۱۳۷۲ شمسی در کشور ایتالیا است. پدر آوا، اهل کشور ایتالیا می باشد و ناظر ارشد ساخت کارخانه است؛ مادر وی نیز آرشیتکت ساختمان می باشد.

آوا دارویت

آوا در سال ۱۳۷۹ شمسی و وقتی ۷ سال، سن داشت، به همراه خانواده ی خود به کشور ایران بازگشتند!

دارویت پس از گرفتن مدرک کارشناسی خود، وارد کلاس های بازیگری حرفه ای شد، تا اینکه او در سال ۱۳۹۴ شمسی و وقتی ۲۲ سال، سن داشت به عنوان اولین تجربه ی خود در تلویزیون، بازی در سریال ” معمای شاه ” را تجربه کرد. مجموعه ی تلویزیونی ” معمای شاه ” با ژانر تاریخی و به کارگردانی محمدرضا ورزی، داستان زندگی محمدرضا پهلوی، شاه ایران را از زمان بازگشت وی از کشور مصر، پس از ازدواج با ملکه فوزیه تا ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ شمسی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به تصویر می‌ کشد.

بازیگر سریال وارش

آوا دارویت بازیگری در دنیای سینما را با حضور در فیلم ” تمرینی برای اجرا ” از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. لازم به بیان است ” تمرینی برای اجرا “ فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و همچنین تهیه‌ کنندگی محمدعلی سجادی محصول سال ۱۳۹۴شمسی می باشد.

دارویت در فیلم سینمایی ” اسکی باز ” به کارگردانی فریدون نجفی نیز حضور داشت؛ این فیلم بسیار مورد پسند منتقدین ایرانی و خارجی قرار گرفت! فیلم ” اسکی باز ” با دریافت هفت پروانه زرین،  پر افتخارترین و نیز بهترین فیلم سینمایی سی امین جشنواره ی بین‌ المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ایران انتخاب شد!

دارویت

آوا در در سریال ” وارش ” نیز حضور دارد. سریال ” وارش ” به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه کنندگی محمود رضا تخشید و به نویسندگی جابر قاسمعلی برای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. بد نیست بدانید نام قبلی این سریال، ” بهترین سال های زندگی ما ” بوده است!

در انتها لازم به بیان است آوا در حال حاضر ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا