اخبار داغورزشی

آیا استراماچونی جانشین فرهاد مجیدی در استقلال می شود؟

آیا استراماچونی جانشین فرهاد مجیدی در استقلال می شود؟ بررسی شایعه حضور آندره ا استراماچونی سرمربی سابق استقلال در این تیم و استعفای مجیدی. در حالیکه بسیاری از هواداران استقلال بعد از برد شیرین این تیم در دربی خوشحال بودند ناگهان نوشته فرهاد مجیدی سرمربی جوان تیم در اینستاگرام و استعفایش برد دربی را برای آنها تلخ کرد.

استراماچونی جانشین فرهاد مجیدی
استراماچونی جانشین فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی با اشاره به مذاکره مدیرعامل استقلال با استراماونی در ایتالیا گفت بهتر است در این شرایط در تیم نباشد! این در حالیست که باشگاه استقلال به شایعه بازگشت آندره‌آ استراماچونی به این تیم واکنش نشان داده بود.

از چندی قبل که هوشنگ نصیرزاده عضو هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام کرده استراماچونی و کالدرون می‌توانند به استقلال و پرسپولیس برگردند، این شایعه مطرح شده که استقلالی‌ها قصد دارند استراماچونی را جانشین مجیدی کنند تا هم سرمربی محبوب هوادارانشان را به تهران برگرداند هم اینکه نگران شکایت مربی ایتالیایی نباشند.

این خبر وقتی جدی‌تر شد که برخی منابع اعلام کرده اند به عقیده برخی از نزدیکان باشگاه استقلال، سفر سعادتمند به ایتالیا، می‌تواند به معنای مذاکره با استرا برای بازگشت او به تهران باشد.

در چنین شرایطی، کانال تلگرام باشگاه استقلال از قول معاون اقتصادی این باشگاه، شایعه مذاکره با استراماچونی و حضور او به جای فرهاد را رد کرده است.

مهدی نوروزی گفته: ما قراردادی با فرهاد مجیدی داریم که به آن متعهد هستیم. خدا را شکر آقای مجیدی و کادر فنی استقلال با کمک بازیکنان توانستند مقام دومی لیگ را کسب کنند. مطمئن هستم که آقای مجیدی برنامه خوبی برای جام باشگاه‌های آسیا دارد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

در خصوص شرط استفاده از مربیان خارجی مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: دبیر کمیته اطلاع رسانی سازمان بازرسی ادعای مخالفت این سازمان با بازگشت استراماچونی را تکذیب کرد.

ایمان شمسایی دبیر کمیته اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: در خبرها آمده است که سازمان بازرسی کل کشور نسبت به بکارگیری احتمالی سرمربی سابق تیم استقلال اعلام مخالفت کرده است که این مسئله صحت ندارد.

مشاور امور رسانه ای و ارتباطات رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: اخیرا سازمان لیگ مصوبه ای را مبنی بر ممنوعیت کلی بکارگیری بازیکن و مربی خارجی ابلاغ کرده است که سازمان بازرسی هم آن را تایید می کند. اما مشخصا درباره سرمربی ایتالیایی، اظهارنظری صورت نگرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا