اخبار داغورزشی

آیا الکساندر نوری بعد از لیگ قهرمانان سرمربی استقلال می شود؟

آیا الکساندر نوری بعد از لیگ قهرمانان سرمربی استقلال می شود؟ بعد از منتفی شدن حضور استراماچونی در استقلال احتمال حضور الکساندر نوری هست. با بالاگرفتن اما و اگرها در بازگشت استراماچونی حالا زمزمه پیوستن الکساندر نوری در استقلال به گوش می رسد، خبری که البته واکنش خوبی در بین هواداران این تیم نداشته است.

سرمربی استقلال
سرمربی استقلال

در حالیکه احمد سعادتمند در چند روز گدشته از تلاش های مجموعه مدیریت استقلال برای بازگشت استراماچونی خبر داده بود، روز گذشته خبرهایی مبنی بر تمایل سعادتمند برای بکارگیری الکساندر نوری در سمت سرمربی آبی های تهرانی منتشر شد. خبر احتمال پیوستن الکساندر نوری به استقلال خیلی مورد استقبال هواداران این تیم محبوب تهرانی قرار نگرفت.

شنیده می شود، در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند (مدیرعامل استقلال) خواهان حضور الکساندر نوری در جمع آبی ها شده است.

جذب نوری می‌تواند برای استقلال ۷۰۰ هزار یورو آب بخورد؛ این در حالی است که پیش از این مدیران استقلال قصد داشتند آندره آ استراماچونی را به تیم خود بازگردانند.

الکساندر نوری ۲۹ مرداد ۱۳۵۸ در بوکستهوده در آلمان متولد شده است. او بازیکن سابق و مربی فوتبال با تبار ایرانی اهل آلمان است. وی سابقه مربی‌گری در تیم وردربرمن در بوندسلیگا آلمان را دارد. او اولین سرمربی ایرانی در یکی از پنج لیگ بزرگ جهان یعنی بوندس لیگاست. همچنین وی سابقه ۷۰ بازی با پیراهن وردر برمن بی را در کارنامه دارد.

پدر نوری یک ایرانی تبار متولد شهر رشت است و مادرش آلمانی است. نوری متاهل است و دارای دو فرزند می باشد ؛ یک دختر به نام مینو و یک پسر به نام آریان. او شهروند دوگانه آلمانی-ایرانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا