چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا امین حیایی برای بازی در فیلم “درخونگاه” موفق به کسب سیمرغ فجر ۹۷ می شود؟

مجله اینترنتی کولاک: امین حیایی بازیگر  فیلم سینمایی “درخونگاه” به کارگردانی سیاوش اسعدی اظهار امیدواری نسبت به تصاحب سیمرغ کرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: فیلم‌نامه‌ را خواندم و برایم بسیار جذاب بود. دیالوگ‌های بسیار خوبی داشت. اولین باری که با آقای اسعدی درباره فیلم‌نامه و نقش صحبت کردیم،‌ من عاشقش شدم. احساس کردم نقشی متفاوت است. من اغلب طنز کار کردم، اما در اینجا شخصیت جدی بود. من همکاران بسیار خوبی در این فیلم داشتم. امیدوارم باز هم از این نوع فیلم‌ها ساخته شود.

– من طی این سال‌ها به تجربه‌ای رسیدم که نگاه کارگردان و نویسنده به بازیگر بسیار عمیق‌تر از من به نقش است چون آن‌ها ماه‌هاست که این نقش را پردازش کرده‌اند. به خاطر همین ترجیح دادم به تشخیص این دو نفر اعتماد کنم و طبق فیلمنامه پیش بروم. به قدری متن دیالوگ‌ها درست و دقیق نوشته شده بود که فقط کافی بود من آن متن را حفظ و اجرا کنم. حساسیت کارگردان در نهایت باعث شد تا شخصیت رضا ساخته و مورد پسند واقع شود.

– درباره احتمال دریافت سیمرغ بهترین بازیگر باید بگویم فیلم‌های دیگر و بازی‌های خوب دیگری هم در جشنواره حضور دارند و در نهایت باید ببینیم نظر مردم و داوران چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا