اخبار داغ

آیا بوی بد تهران خطرناک است ؟

مجله اینترنتی کولاک :روز گذشته بوی بدی در سطح شهر تهران استشمام می شد که نگرانی بسیاری از شهروندان تهرانی شده بود . خوشبختانه مشکل رفع شد اما هنوز ابهاماتی از این ماجرا باقی مانده است .

در برخی سایت ها نوشته شده که علت آن بو به ساختمان پلاسکو مربوط می شده ، در ادامه جزئیات را بخوانید :‌

 

عصر دیروز وقتی یکی از مقنی ها در عمق منفی ۲۱ متری در حال حفاری بود، ناگهان اعلام خطر کرد و ما او را بیرون کشیدیم و همزمان با او، گازی بد بو با فشار بسیار زیاد از چاه به بیرون پرتاب شد.

فوران این گاز که مانند آتشفشان بود، چنان شدتی داشت که تا مدت نیم ساعت الی ۴۵ دقیقه با سرعتی زیاد ادامه یافت و بعد از آن کُند و نهایتاً متوقف شد. ارتباط شهردار منطقه ۱۲ تهران ارتباط بوی بد تهران با فاضلاب پلاسکو را تکذیب کرد.

محمد علی سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ تهران صبح امروز جمعه ۱۴ دی در مورد انتشار اخباری در خصوص ارتباط انبار پلاسکو پلاسکو با انتشار بوی نامطبوع در تهران به خبرگزاری ایسنا گفت: «انبار فاضلاب پلاسکو روز گذشته حوالی ساعت ۱۷در حین عملیات عمرانی گشوده شد. انتشار بوی نامطبوع در روز چهارشنبه ارتباطی به بازشدن انبار فاضلاب پلاسکو در روز پنجشنبه ندارد.»

به گفته شهردار منطقه ۱۲ تهران حجم گاز متان در انبار چاه فاضلاب یک ساختمان آن قدر نیست که کل تهران را فرا بگیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا