اخبار داغ

آیا سیل های اخیر موجب تاخیر برگزاری کنکور ۹۸ شد ؟

مجله اینترنتی کولاک ‌: با رخ دادن سیل و اتفاقات ناگوار در روزهای اخیر مشکلات زیادی برای دانش آموزان کنکور۹۸ رخ داده است ، بسیاری از بچه ها در این مدت زمان فرصت کافی برای درس خواندن نداشتند و احتمال عدم موفقیت شان در کنکور پیش رو وجود دارد .

اما تکلیف چیست ،‌آیا یا بچه های سیل زده همچون بچه ها ی دیگر در شرایطی یکسان پاسخ نامه کنکور را پر خواهند کرد ؟

چه دانش آموزانی که در پلدختر و معمولان و آق قلا و … امسال کنکور داشتند و کتاب و جزوه هایشان زیر خروارها گل دفن شده است و حالا سردرگم هستند و نمی دانند سرنوشت تحصیلی شان چگونه خواهد بود .

آخرین اخبار ماجرای عقب افتادن کنکور ۹۸ :

احتمال تأخیر در برگزاری کنکور ۹۸ و امتحانات نهایی مناطق سیل‌زده وجود دارد .

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: با وزارت علوم مذاکراتی خواهیم داشت تا بتوانیم تسهیلاتی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم مناطق سیل‌زده جهت ورود به دانشگاه فراهم کنیم همچنین ممکن است امتحانات نهایی در این مناطق با تأخیر برگزار شود .

 

رایزنی ۲ وزیر درباره زمان برگزاری «کنکور» پس از سیل اخیر ادامه دارد .

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش: خانواده‌ها نگران درس بچه‌ها نباشند. ظرف چند روز آینده رایزنی‌هایی بین وزرای آموزش و پرورش و علوم درباره زمان برگزاری کنکور هم صورت خواهد گرفت.

غیبت کلاسی دانشجومعلمان تا پایان هفته موجه است، هنوز منتظر گزارش‌های نهایی ستاد بحران و مدیران کل آموزش و پرورش هستیم تا بتوانیم درباره چگونگی برگزاری امتحانات نهایی تصمیم گیری کنیم.

در ادامه فیلم توضیحات بطحایی در رابطه با زمان برگزاری کنکور ۹۸ را تماشا کنید :

 

بهتر است که مسئولان فکری به حال دانش آموزان پایه دوازدهم در مناطق سیل زده باشند ، زیرا این شرایط ناگوار به دلیل عدم برنامه ریزی آن ها برای مدیریت بحران است و در این اوضاع آشفته زحمات یکساله بچه های سیل زده بر باد می رود .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا