اخبار داغ

آیا عکس های کنار ساحل و برهنه کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی واقعیت دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا عکس های کنار ساحل و برهنه کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی واقعیت دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

گوناگون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

کالیندا گرابار کیتاروویچ، که متولد سال ۱۹۶۸ در شهر ریه کا است، چهارمین رییس جمهور کشور کرواسی و اولین زن رییس جمهور در این کشور ۴٫۲ میلیون نفری است. خانم کیتاروویچ به فوتبال علاقه مند است و بازی های تیم ملی کرواسی را در روسیه دنبال می کند.

تیم ملی کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی به زحمت توانست در ضربات پنالتی روسیه را ۴-۳ شکست داده و برای دومین بار در تاریخ راهی نیمه نهایی جام جهانی شود. دوماگوی ویدا، مدافع کرواسی در دقیقه ۱۰۰ کرواسی را ۲-۱ پیش انداخت و خانم کیتاروویچ در مقابل جیانی اینفانتینو، رییس فیفا و مقامات روسی به صورت موزون به خوشحالی پرداخت.

خوشحالی های رییس جمهور کرواسی ادامه دار بود و او در رختکن همراه با اعضای تیم ملی کرواسی به شادی پرداخت. حتی وی از شدت خوشحالی، زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم را در آغوش کشید.

این روند در بازی فینال جام جهانی هم با وجود باخت کرواسی ادامه پیدا کرد و این رئیس جمهور تمام بازیکنان کرواسی را در آغوش کشید. حالا در فضای مجازی صحبت های زیادی راجع به او می شود.

اما مسئله ای میان کاربران ایرانی جاافتاده است که باید یک شفاف سازی درباره آن انجام داد. در فضای مجازی، عکس هایی از یک مدل به نام کوکو آستین در ساحل منتشر شده که آن را به دلیل شباهت بالا، به رییس جمهور کرواسی نسبت می دهند اما آن عکس ها مربوط به خانم کیتاروویچ نیست و تنها یک شیطنت رسانه ای است.

این پست توسط بخش گوناگون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا عکس های کنار ساحل و برهنه کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی واقعیت دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا