اخبار داغ

آیا فوت آرمان قاسمی فوتبالیست و بازیکن تیم پیکان واقعیت دارد؟+مصاحبه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا فوت آرمان قاسمی فوتبالیست و بازیکن تیم پیکان واقعیت دارد؟+مصاحبه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خبر فوت آرمان قاسمی فوتبالیست تیم پیکان بسیاری را شوکه کرد. ظاهرا کانال های خبری نام آرمان قاسمی را با آرمان قربان نژاد اشتباه گرفتند! آرمان قاسمی کاپیتان تیم پیکان در این رابطه به یکی از سایت های ورزشی گفت:« بله این خبر را شنیدم. برای من اتفاقی نیفتاده اما متاسفانه امروز آرمان قربان نژاد بازیکن تیم کاسپین قزوین و بازیکن سابق پیکان فوت کرد.»

کاپیتان پیکان در این رابطه اضافه کرد:« دو سه هفته ای هست که من و برخی از بازیکنان پیکان در جریان شرایط دوستمان بودیم. متاسفانهآرمان قربان نژاد که در تیم کاسپین قزوین بازی می کرد در مسیر تهران به قزوین تصادف کرد و سه هفته در بیمارستان رجایی قزوین در کما بود.» او افزود:« امروز صبح ابتدا خبر فوت او را شنیدم و هنوز حالم جا نیامده است متاسفانه البته وقتی بعد از آن اینستاگرامم را باز کردم و دیدم خبر فوت خودم منتشر شده کمی از آن شرایط بیرون آمدم.»

او درباره مرحوم آرمان قربان نژاد هم گفت:«آرمان قربان نژاد یازده سال کاپیتان تیم پیکان در رده های مختلف پایه بود و از نظر سن و سال دور از جان همسن فرازامامعلی بود و با هم همبازی و هم رده بودند. او در دوران مربیگری آقای ابراهیم زاده با تیم تمرین کرد و در زمان آقای مرزبان کاملا به تیم بزرگسالان اضافه شد.»

قاسمی همچنین گفت:« او از دوستانمان بود و در این دو سه هفته اتفاقی که برای او افتاده بود باعث شد که ما در پیکان واقعا حال خوبی نداشته باشیم.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا فوت آرمان قاسمی فوتبالیست و بازیکن تیم پیکان واقعیت دارد؟+مصاحبه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا