اخبار داغسیاسی

آیا فوت مریم رجوی در اثر کرونا واقعیت دارد؟ بررسی شایعه مرگ سرکرده منافقین

آیا فوت مریم رجوی در اثر کرونا واقعیت دارد؟ بررسی شایعه مرگ مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین در برخی از شبکه های اجتماعی و اطلاعات تکمیلی. شایعاتی منتشر شده که مریم رجوی، سرکرده گروهک منافقین در اثر ابتلا به کرونا کشته شد.

فوت مریم رجوی در اثر کرونا
فوت مریم رجوی در اثر کرونا

برخی فعالان فضای مجازی از مرگ «مریم رجوی»، سرکرده گروهک منافقین (موسوم به مجاهدین خلق ایران) خبر می‌دهند. برخی حساب‌های کاربری توئیتر که منتسب به عناوین اصولگرا هستند در حال بازنشر خبر مرگ «مریم رجوی» سرکردهگروهک منافقین و مجاهدین خلق ایران -منافقین- بر اثر ابتلا به بیماری کرونا هستند.

ظاهرا منبع اولیه این خبر «پایگاه خبری حامیان ولایت» است. این پایگاه خبری نوشته است: «سازمان منافقین و نیروهایش خبر مرگ وی را از ترس توبه افراد درون سازمان و احتمال بازگشت آنان به ایران مخفی نگه داشته‌اند». گفته می شود شاید مریم رجوی در توطئه درون گروهی کشته شده باشد و حالا کرونا را بهانه ای کرده اند تا منافقین از هم نپاشند.

مریم رجوی با نام اصلی مریم قجر عضدانلو، به همراه همسرش مسعود رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق (منافقین) است. شورای ملی مقاومت ایران که بازوی سیاسی سازمان مجاهدین خلق و گروه‌های متحد با آن سازمان است، مریم رجوی را به عنوان «رئیس‌جمهوری منتخب مقاومت ایران برای دوران انتقال» انتخاب کرده‌است. در غیاب همسرش مسعود رجوی، او عملاً رهبری این سازمان را بعهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا