چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا ماه چهره خلیلی کرونا داشت ؟ شایعه مرگ ماه چهره خلیلی در اثر ابتلا به کرونا

آیا ماه چهره خلیلی کرونا داشت ؟ شایعه مرگ ماه چهره خلیلی در اثر ابتلا به کرونا واقعیت دارد؟ به همراه اطلاعات تکمیلی درباره دلیل اصلی فوت خانم بازیگر. در حالیکه خبر فوت ماه چهره خلیلی در بسیاری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی در حال بازنشر است، شایعه ای مبنی بر ابتلای این بازیگر به کرونا نیز منتشر شده است!

ماه چهره خلیلی کرونا داشت
ماه چهره خلیلی کرونا داشت

این در حالیست که به گفته نزدیکان ماه چهره خلیلی، این بازیگر سینما و تلویزیون در ۴۴ سالگی بر اثر سرطان لوزالمعده درگذشته است.

بیش از ۹۰ درصد از سرطان‌های لوزالمعده از سلول‌های مجاری لوزالمعده که مسئول انتقالآنزیم‌های گوارشی به دوازدهه (اولین بخش روده باریک) است، سرچشمه می‌گیرد، به طوری که دو سومتومورهای مجرا در سر و یک سوم بقیه در تنه و دم لوزالمعده ایجاد می‌شوند. این سرطان‌ها اغلب به وسیله بافت‌های ملتهب لوزالمعده احاطه می‌شوند، به طوری که در تشخیص لوزالمعده ایجاد مشکل می‌کنند. تومورهای لوزالمعده می‌توانند باعث انسداد مجرای صفراوی شوند و موجب بیماری زردی گردند. سرطان پانکراس اغلب بدخیم است.
سرطان لوزالمعده در تمامی گروه‌های سنی، از جوان ۱۵ ساله گرفته تا سالمند ۹۰ ساله دیده می‌شود اما بیشترین شیوع آن در سنین ۵۵ تا ۸۵ سالگی است. علت واقعی بروز این سرطان هنوز شناخته شده نیست، ولی مشاهده شده که سیگار می‌تواند احتمال بروز سرطان پانکراس را افزایش دهد. مطالعات نشان می‌دهد که غذاهای پُر چرب نیز در ایجاد این سرطان نقش دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا