اخبار داغ

آیا مدارس اهواز فردا ۱۵ دی ماه تعطیل است؟ + جزئیات برگزاری امتحانات مدارس

غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی در اهواز رأس ساعت هشت صبح خبر داد. غلامرضا شریعتی ظهر امروز در یک نشست خبری با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز و همچنین تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اهواز اظهار کرد: فردا یکشنبه ساعت ۸ صبح از میدان مولوی اهواز به سمت چهار راه نادری برگزار می‌ شود.

مدارس اهواز

وی افزود: بر همین اساس ادارات شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برای فردا تعطیل اعلام شده است. مدارس و دانشگاه‌ های این شهرستان‌ ها هم در نوبت صبح تعطیل هستند. شریعتی بیان کرد: تعطیلی سایر شهرهای استان به منظور حضور مردم در مراسم تشییع به فرمانداران واگذار شده است.

پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در بغداد تشییع شد و قرار است هنگام ورود به کشور ابتدا وارد اهواز شده و با حضور مردم، تشییع شود. این در حالی است که طبق اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش، روز یکشنبه ۱۵ دی ماه در مشهد مقدس و در جوار بارگاه امام رضا (ع) تشییع می‌شود.

پس از آن روز دوشنبه ۱۶ دی ماه پیکر شهدا در تهران تشییع خواهد شد. سه شنبه ۱۷ دی‌ماه نیز مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود.

در انتها لازم به بیان است سردار حاج قاسم سلیمانی سردار سپاه اسلام، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه درپی حمله بالگردهای آمریکایی به فیض شهادت نائل آمد.  بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

خبر شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به سرعت تبدیل به مهمترین خبر در سطح رسانه های جهانی شد! همچنین برخی شایعات مبنی بر حضور و شهادت داماد سردار قاسم سلیمانی در حمله تروریستی بامداد امروز امریکایی ها تکذیب شد.

در کارنامه فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا