چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا یاس و نیاز دختران ژاله صامتی ازدواج کرده اند؟ + عکس یاس و نیاز

آیا یاس و نیاز دختران ژاله صامتی ازدواج کرده اند؟ به همراه جدیدترین عکس یاس و نیاز فرزندان ژاله صامتی و ایرج سنجری و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. دختران ژاله صامتی به نام های یاس و نیاز هستند که یکی از آن ها متولد دهه ۷۰ و دیگری به نام نیاز متولد دهه ۸۰ است پدر آن ها ایرج سنجری است آنها به واسطه حضور مادرشان در برنامه خندوانه معروف شدند و هیچ اطلاعاتی از آن ها منتشر نشده است اما شنیده ها حاکی از آن است که یاس و نیاز هردو ازدواج نکرده اند و مجرد می باشند.

یاس و نیاز
یاس و نیاز

گفته می شود اصلیت ژاله صامتی به شهرستان ازنا بر می گردد و او متولد تهران است. صامتی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «از جنوب تا شمال»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت.

وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سفر به سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع فرخ و فرج»، «آژانس دوستی» و «این زمینی‌ها» حضور داشته‌است.

سریال زیر خاکی؛ مجموعه ای ست که صامتی با آن در شب های ماه رمضان از شبکه یک سیما دیده شد. این بازیگر نخستین بار در سال ۱۳۷۲ با حضور در فیلم سینمایی دت یعنی دختر به کارگردانی ابوالفضل جلیلی وارد دنیای بازیگری شد، نخستین کار تلویزیونی خود را در سال ۷۸ با حضور در آژانس شیشه ای تجربه کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا